۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۲۴۵۸۷۵
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان:

مردم نقطه قوت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ضیایی مردم را نقطه قوت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: در ابتدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و بعد از آن در دوران سازندگی و غیره، مردم همراه و یاور انقلاب و رهبری بوده‌اند.
انقلاب اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محسن ضیایی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان با تبریک ایام الله دهه فجر، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که داشتن بمب اتم حرام است، گفت: حضور پرشور مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی سبب می شود تا تیم مذاکره کننده با قدرت به مذاکرات ادامه دهد و در نهایت نتایج مطلوبی از مذاکرات کسب شود.

 

وی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن امسال با توجه به مذاکرات هسته ای و توهین نشریه شارلی ابدو به پیامبر اسلام(ص)، با قوت، قدرت و صلابت بیشتری برگزار خواهد شد تا مشتی محکم بر دهن دشمنان و مغرضان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.


حجت الاسلام ضیایی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، تیم مذاکره کننده ایران اسلامی نیز در حال مذاکره با 1+5 است که امیدواریم دیپلمات های کشورمان با دست پر و با پیروزی از این مذاکرات خارج شوند.


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: مذاکرات هسته ای تاکنون با قدرت ادامه داشته است و این مذاکرات باید با برداشته شدن تمام تحریم های ظالمانه دشمن بر علیه ملت شریف ایران اسلامی، به اتمام برسد.


وی گفت: مطمئناً مردم ایران اسلامی هرساله با شکوه بیشتری نسبت به سال های گذشته در راهپیمایی روز 22 بهمن حضور پیدا می‌کنند تا به دشمنان ایران عزیزمان نشان دهند که ملت ایران همراه همیشگی رهبر و پایبند به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی است.


حجت الاسلام ضیایی مردم را نقطه قوت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: در ابتدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و بعد از آن در دوران سازندگی و غیره، مردم همراه و یاور انقلاب و رهبری بوده‌اند.

وی افزود: با توجه به توهین دشمنان اسلام به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)، انشاالله مردم با عشق به رسول خدا در راهپیمایی 22 بهمن جهت محکوم کردن اقدامات موهن و همچنین تجدید بیعت با آرمان های انقلاب و رهبری شرکت کنند.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: شکوه راهپیمایی 22 بهمن پشتوانه تیم مذاکره کننده خواهد بود تا دشمنان بدانند که مردم ایران با تحریم تسلیم نمی شوند و ما برای حفظ عزت و استقلال خود، تا آخرین نفس به پای ارزش های انقلاب و اسلام ایستاده ایم.

حجت الاسلام ضیایی در پایان گفت: امیدواریم امسال نیز مانند سال های گذشته مردم غیور ایران اسلامی با صلابت و شکوهی بیش از پیش در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کنند./939/د102/ب6

ارسال نظرات