۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۲۴۶۳۲۵
عضو مجمع نمایندگان مازندران:

راهپیمایی 22 بهمن، تبلور وحدت ملی و همدلی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: راهپیمایی 22 بهمن ماه تبلور وحدت ملی و همدلی ملت ایران است.
مقيمي، نماينده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، احمدعلی مقیمی، نماینده مردم بهشهر و نکا در مجلس شورای اسلامی امروز در اجتماع بزرگ مردم بهشهر در پارک ملت این شهر اظهار داشت: حضور پرشور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن به جهانیان ثابت کرد که مردم ولایی ما هیچ گاه از ارزش های اسلامی دست بر نمی دارند و با آگاهی از توطئه های دشمنان، متناسب با رفتار آنها وارد میدان خواهند شد.

 

وی افزود: این انقلاب با رهبری امام راحل و حضور گسترده روحانیت و مردم به این جایگاه رسیده  و امام راحل دل های ملت را تسخیر کرد و دوران شاهنشاهی را ساقط کرد و عزتمندی و استقلال را به مردم ما ارزانی کرد.

 

مقیمی با بیان این که دشمنان انقلاب از همان روزهای پیروزی انقلاب تلاش کردند تا اسلام و نظام ما را از بین ببرند، ادامه داد: استکبار برای تحقق این امر کشورهای مرتجع عرب نیز بیکار ننشستند و با آنان همراهی کردند، اما نتوانستند این نظام را از پای در آورند چون همراهی و ولایتمداری ملت با این انقلاب بوده است.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه با بیان این که با گذشت 36 سال از انقلاب، راهپیمایی 22 بهمن هر سال با شکوه تر از گذشته برگزار می شود و  مردم با شکوه و عظمت بیشتری برگزار می شود، خاطر نشان کرد: با حضور همیشگی ملت ما در صحنه، این انقلاب عالم‌گیر شده و اسلام‌خواهی به برکت این نظام در سراسر جهان فراگیر شده است که باید قدردان این انقلاب و ارزش‌های آن باشیم.

 

مقیمی گفت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از شعارهای مهم مردم ما در انقلاب بود و امروز هم ملت بزرگ ایران با با سرلوحه قرار دادن همین شعارها و تلاش و ولایتمداری در سایه همدلی، وفاق، اطاعت از امام راحل و رهبری و پاسداشت خون شهدا به این مهم دست یافتند و الگوی نمونه ای برای جهانیان هستند.

 

وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر به قدرت های استکباری اعلام کردند که حاضرند تا در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی از همه هستی خود بگذرند تا آسیبی به این نظام وارد نشود./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات