۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۲۴۶۵۶۴
با صدور پیام‌های جداگانه؛

مسؤولان استان مرکزی از حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن تقدیر کردند

خبرگزاری رسا ـ مسؤولان استان مرکزی با صدور پیام از حضور پرشور مردم در راه پیمایی 22 بهمن و حضور آگاهانه و چشمگیر مردم در این جشن ملی و مذهبی تشکر و قدردانی کردند.
حضور مردم در راه پيمايي 22بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، مسؤولان استان مرکزی با صدور پیام از حضور پرشور مردم در راه پیمایی 22 بهمن و حضور آگاهانه و چشمگیر مردم در این جشن ملی و مذهبی تشکر و قدردانی کردند.

 

سرپرست استانداری مرکزی در این پیام از حضور چشمگیر و آگاهانه مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن تشکر و قدردانی نمود و گفت: بار دیگر مردم شریف و ولایتمدار استان مرکزی، دوشادوش ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال افتخار آفریدند و برگ زرین دیگری را بر سی و ششمین صفحه کتاب تاریخ انقلاب اسلامی نگاشتند.

 

وی افزود: این حرکت مردمی نشانگر تصویر بی‌بدیلی از وحدت، همبستگی، هوشمندی و بیداری مردمی است که موجبات حفظ و تثبیت و تقویت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

 

حسن بیگی در پایان خاطرنشان کرد: اینجانب از حضور حماسی و پرشور همه آحاد مردم شریف استان مرکزی در راهپیمائی سراسری یوم‌ الله 22 بهمن که موجب تداوم اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی شده است تقدیر و تشکر فراوان نموده و از درگاه حضرت حق دوام توفیق و سلامت مقام معظم رهبری و بهروزی و پیروزی شما مردم صبور، فهیم و فرهیخته  استان را مسألت دارم.

 

فرمانداران و مدیریت ارشد شهرستان های  استان مرکزی نیز در پیامی راهپیمایی 22 بهمن را حرکت مردمی و خودجوش در نمایش وحدت، همبستگی، هوشمندی و بیداری ملت ایران عنوان کرده اند.

 

در این پیام آمده است: حمایت قاطع مردم در راه پیمایی 22 بهمن بی شک دشمن را از پشتوانه غنی مردمی آگاه کرد.

 

 در این پیام افزوده شده است: مردم با حضور مستحکم و همبستگی بسیار خود بار دیگر همراهی خود را با رهبری و دولت ثابت کردند و قطعا این حمایت از مسئولین باعث می‌شود که مشکلات کشور و مسائل بین‌المللی با سهولت بیشتری برطرف شود.


در ادامه پیام با اشاره به رفاه فعلی موجود در کشور بیان شده است: امروز مردم با گذشت 36 سال از انقلاب رفاه مناسبی دارند، دولت به دنبال مسائل افتصادی است و همه تلاش خود را مصروف به اداره کشور به بهترین شکل ممکن کرده است و مردم با مشاهده این شرایط پای نظام خود خواهند ایستاد.

 

گفتنی است، آیین راهپیمایی روز 22 بهمن در تمامی 12 شهرستان استان مرکزی و بسیاری از بخش های روستاهایی استان به صورت پرشور و گسترده برگزار شد./842/پ203/ب6

ارسال نظرات