۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۴۶۷۷۶

نشست علما و روحانیان ساری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست علما و روحانیان مرکز استان امروز با حضور نماینده حضرت آیت الله سیستانی برگزار شد.
نشست روحانيان ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، نشست علما، روحانیان، مدیران، اساتید و طلاب مدارس علمیه مرکز استان مازندران امروز به میزبانی آیت الله صدوقی، تولیت حوزه علمیه امامیه ساری برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، در این گردهمایی، آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، استاندار، فرماندار و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

 

آغاز عملیات اجرایی احداث استاد سرای حوزه علمیه امام صادق نکا

به گزارش رسا، همچنین با حضور نماینده حضرت آیت الله سیستانی، کلنگ احداث استاد سرا مدرسه علمیه امام صادق(ع) نکا امروز به زمین زده شد.

 

همچنین حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی امروز در با حضور در مدرسه علمیه امام صادق(ع) نکا با مدیر، اساتید و طلاب این مدرسه علمیه دیدار و گفت وگو کرد.

 

حضور نماینده آیت الله حضرت آیت الله سیستانی در مدرسه علمیه کوهستان

همچنین حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی، پیش از ظهر امروز با حضور در مدرسه علمیه آیت الله کوهستانی(ره) با تولیت، اساتید  وطلاب این مدرسه علمیه تاریخی و با قدمت دیدار و گفت وگو کرد.

 

به گزارش رسا، نست لا علما، روحانیان و طلاب حوزه علمیه جویبار، آغاز عملیات اجرایی حوزه علمیه این شهرستان و همچنین بازدید از مصلی جمعه شهرستان جویبار و همچنین دیدار با مردمی از جمله مهم ترین برنامه های عصر امروز نماینده حضرت آیت الله سیستانی در مازندران است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات