۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۲۴۶۹۷۳
معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه همدان:

ششمین دوره طرح ضیافت ملکوت در حوزه علمیه همدان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه همدان گفت: ششمین دوره طرح ضیافت ملکوت با حضور 150 نفر از فعالان مباحث اخلاقی برگزار شد.
ضيافت ملكوت

حجت الاسلام کشوری دلاور، معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه همدان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، بیان کرد: تهذیب و تربیت اخلاقی از چنان اهمیت والایی برخوردار است که خداوند متعال هدف بعثت انبیاء الهی را بیان آیات الهی و تزکیه نفس و تعلیم کتاب و حکمت معرفی نموده است و با توجه به این امر این طرح در نظر دارد در راستای ترویج و تعمیق مهارت های اخلاقی و گسترش آن فعالیت نماید.


وی افزود: طرح ضیافت ملکوت با حضور طلاب پایه اول شرکت کننده در طرح رقیب و فعال در زمینه مباحث اخلاقی و تربیتی در مدرسه علمیه آیت الله آخوند (ره) برگزار شد.


معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه همدان گفت: این طرح در راستای ترویج و تعمیق معنویت و زی طلبگی و ایجاد انگیزه و نشاط نسبت به طلبگی و با شرکت برگزیدگان طرح رقیب ویژه طلاب پایه اول و با حضور حجت الاسلام مجاهدی برگزار شد.


حجت الاسلام کشوری دلاور از مهم ترین اهداف این طرح، تحت پوشش قرار دادن طلاب حوزه در یک برنامه همه جانبه تربیتی، اخلاقی، شناخت توانمندی های طلاب نخبه، ایجاد رقابت در امر اخلاقی و تربیتی در بین طلاب، پاسخ به سوالات تربیتی و اخلاقی طلاب و ارائه مشاوره های تخصصی به آنان اشاره کرد.


وی آثار این طرح را ساماندهی طلاب در دوره های آموزش اخلاق عملی و مهارت افزایی قرآنی، همچنین بهره مندی از محضر علماء، اساتید و کارشناسان مجرب اخلاق و تربیت اسلامی برشمرد./967/ت303/ب

ارسال نظرات