۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۲۴۷۲۶۹
معاون سیاسی نیروی زمینی ارتش:

اسلام طالبانی و آمریکایی راهبرد غرب برای نابودی اسلام ناب است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی نیروی زمینی ارتش با بیان این‌که دشمنان به دنبال دو قطبی کردن جهان اسلام هستند، گفت: اسلام آمریکایی و اسلام طالبانی که هر دو در تضاد با اسلام ناب محمدی است، تاکتیک غرب برای حذف اسلام ناب است.
اسلام هراسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان،  سعید حسن خانی  معاون سیاسی نیروی  زمینی ارتش امروز در همایش مسؤولان سیاسی نیروهای مسلح در توپخانه 55 ارتش، گفت: آینده نگری و آینده پژوهی یکی از علوم استراتژیکی است که جهان غرب به خوبی از آن در راستای منافع خود بهره برده است.

 

 

وی بیان کرد: سناریو سازی یکی از ابزار‌های مهم در دست جهان غرب است که در سایه هر تحرک و حتی جنگی استفاده می‌شود و به وسیله آن افکار عمومی جهان برای اقدامی چون جنگ آماده می‌شود.

 

 

معاون سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز سناریوی هر جنگی که آمریکا در آن دخالت دارد قبل از صورت گرفتن، جنگ در هالیوود نوشته می‌شود، برای جهان غرب دیپلماسی عمومی بسیار حائز اهمیت است.

 

 

وی تأکید کرد: اختصاص اعتبار 60 درصدی وزارت خارجه فرانسه و 29 درصدی پنتاگون به دیپلماسی عمومی حاکی از این مطلب است.

 

 

حسن خانی گفت: امروز داعش دارای دو ماهیت جداگانه است، ماهیت داعش در سوریه  با ماهیت داعش در عراق متفاوت است، اما حامی و هدف‌ آنان یکی است.

 

 

وی با اشاره به برخی از نشانه‌های اسلام هراسی درجهان از سوی نظام سلطه، افزود: کشتار مسلمانان در میانمار، آفریقا عراق و منطقه خاورمیانه  همگی در قالب یک طرح از قبل طراحی شده از سوی غرب است.

 

 

معاون سیاسی نیروی  زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: بر طبق نظریه کارشناسان غربی، چون هانتیگتن تمدن غرب با سه تمدن  ارتدکس روسیه، تمدن کنفوسیوس(چین) و تمدن اسلام در چالش است و از این بابت نقشه‌هایی چون اسلام هراسی برای مقابله با جهان اسلام از سوی غرب طراحی شده است.

 

 

وی عنوان کرد: دشمنان به دنبال دو قطبی کردن جهان اسلام هستند، نخست اسلام آمریکایی و اسلام طالبانی که هر دو در تضاد با اسلام ناب محمدی است، تاکتیک غرب برای حذف اسلام ناب است.

 

 

حسین خانی اضافه کرد: رسانه‌های جهانی در دست جامعه صهیونیست‌ها قرار دارد و این ابزاری برای آنها علیه اسلام ناب شده است و از این طریق درصدد پیشبرد اهداف خود چون ترویج اسلام هراسی و مقابله با رشد روز افزون اسلام در غرب است.

 

 

وی متذکر شد: از سوی غرب و آمریکا، برای مقابله با جهان اسلام 4 روش و تاکتیک مدنظر قرار گرفته است،  نخستین روش، انسجام تمدنی در حوزه تمدنی غرب در مقابل با جهان اسلام، دوم ایجاد منازعه بین تمدنی میان اسلام، ارتدکس و کنفوسیوسی و سومین روش نیز ایجاد منازعه درون تمدنی همچون به راه انتداختن جنگ تفرقه میان شیعه و سنی است.

 

 

معاون سیاسی نیروی  زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران  عنوان  کرد: مقابله با ایجاد الگویی مستقل و مقتدر(ایران) چهارمین روش مقابله با جهان اسلام است که همه جهان سلطه و استکبار در صدد تحقق آن هستند./939/پ202/ب4

ارسال نظرات