۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۲۴۷۳۱۰
معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه:

نماز جمعه تأثیر گذارترین نهاد در تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، ستادهای نماز جمعه را از تأثیر گذارترین ارکان تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب دانست و تأکید کرد: باید با مدیریت جهادی و درپی عملیاتی کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب، تلاش مقدسی را انجام داد که این تلاش با انگیزه الهی مقدس خواهد شد.
حجت الاسلام عبدالعلي ابراهيمي ، معاون امور استان هاي شوراي سياستگذاري ائمه جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی، معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، صبح امروز، با بیان اینکه شعار سال باید به صورت جدی پیگیری شود، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب سال 93 را به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدریت جهادی عنوان کردند و این شعار باید به صورت یک بحث کلیدی در نماز جمعه مطرح شود.

وی با اشاره به اینکه باید به این شعار به صورت جدی در نماز جمعه پرداخته شود، افزود: در حوزه نماز جمعه با توجه به اینکه از امکانات و بضاعت کمی برخوردار هستیم، باید شعار سال و فرامین رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

حجت الاسلام ابراهیمی ستادهای نماز جمعه را از تأثیر گذارترین ارکان تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب دانست و تأکید کرد: باید با مدیریت جهادی و درپی عملیاتی کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب، تلاش مقدسی را انجام داد که این تلاش با انگیزه الهی مقدس خواهد شد.

معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در رابطه با فعالیت اقتصادی و فرهنگی با مدیریت جهادی گفت: ائمه جمعه کشور باید با مدیریتی جهادی به فعالیت های فرهنگی در شهر ها سرعت بیشتری دهند.

وی با بیان اینکه در مدیریت جهادی باید محیط کاری و مجموعه زیر نظر خود را تکلیف گرا و معنویت گرا تربیت کنیم، گفت: مدیریت جهادی نظریه‌ای تئوری نیست، بلکه یک راهبرد عملیاتی برای سرعت بخشیدن به فعالیت ها و افزایش بهره وری از امکانات موجود است.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه در مدیریت جهادی ضعف نشان دادن و کار را رها کردن معنایی ندارد، بیان داشت: عنصر مجاهدی که با اندیشه الهی و با توکل بر خدا به میدان آمده باید پرچم کار و تلاش را به دست گرفته و به گونه ای عمل کند که این پرچم پس از او بر روی زمین نماند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: مدیریت جهادی به معنای استفاده از موقعیت شغلی برای ارتقاء جایگاه شخصی نیست بلکه به معنای جامه عمل پوشاندن به وظایف و برنامه ها است./9462/پ202/ب2

ارسال نظرات