۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۲۴۷۶۷۹
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان:

مسجد مهم‌ترین پایگاه فرهنگی انقلاب در برابر جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان گفت: مسجد به عنوان مهم‌ترین پایگاه فرهنگی انقلاب در برابر جنگ نرم، شبیخون و ناتوی فرهنگی دشمن قرار دارد.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان چهارشنبه شب در جمع مسؤولان و هیأت امنای مساجد شهرستان کاشان که در جشن های مردمی دهه فجر فعالیت داشتند با تقدیر از زحمات آنها در برگزاری جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: مساجد به عنوان پایگاه های انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون در خدمت انقلاب اسلامی و نظام و اسلام بوده است.

 

وی افزود: مساجد نقش موثری در ساماندهی حرکت های مردمی در انقلاب اسلامی داشته اند و از آن به عنوان سنگر در مبارزات انقلابی استفاده می شده است و امروز نیز به عنوان مهم‌ترین پایگاه فرهنگی انقلاب در برابر جنگ نرم و شبیخون و ناتوی فرهنگی دشمن قرار دارد.

 

حجت‌الاسلام حسینی، برگزاری جشن های مردمی در 10 مسجد به مدت 10 شب در ایام الله دهه مبارکه فجر را در شهرستان کاشان به عنوان یک حرکت نوین برای نخستین بار اعلام کرد و گفت: استقبال مردم به ویژه جوانان از این برنامه ها غیر قابل تصور بود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در ادامه نقش اطلاع رسانی خبرنگاران و خبرگزاری ها را از برنامه های جشن های مردمی در مساجد شهرستان کاشان و انعکاس آن در خبرگزاری ها به ویژه خبرگزاری رسا را قابل تحسین و تمجید دانست و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمود، اخباری که از سوی خبرنگاران منعکس می شود باید برای مردم مفید باشد و خبرنگارانی که این رسالت را به خوبی انجام می دهند باید مورد تشویق قرار بگیرند تا نسل خبرنگاران امین افزایش یابد.

 

وی افزود: خبرنگاران قاصدان امینی هستند که با تمام وجودشان و با شور و شعور تلاش می‌کنند تا مطالبی را که سخنرانان بیان می کنند، امانت دارانه و صادقانه منعکس کنند.  

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان یاد آورشد: خبرگزاری رسا در کاشان، تمامی برنامه های مذهبی شهرستان کاشان را دقیق و شفاف منعکس کرده و با صداقتی که در کار اطلاع رسانی دارد اذهان عمومی جامعه را روشن و موجب تنویرافکار عمومی شده است.

 

حجت الاسلام حسینی افزود: تا الان نیز حفظ انقلاب و نظام و دستاوردهای نظام و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی خبرنگاران صدیق و با اخلاص بوده است و این مجاهدت و تلاش خبرنگاران به ویژه خبرگزاری رسا در کاشان است که شجاعانه و بدون کوچکترین چشمداشتی صادقانه و با اخلاص در ارسال اخبار تلاش کرده است قابل تقدیر است.

 

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در ادامه با انتقاد از عدم حضور بسیاری از خبرنگاران شهرستان برای پوشش برنامه های جشن های دهه مبارکه فجر یادآور شد: حضور خبرنگار خبرگزاری رسا در تمامی برنامه های جشن های دهه فجر کاشان و پوشش مناسب این خبرگزاری در کاشان جای تقدیر و تشکر فراوان دارد که امیدواریم این خبرگزاری در ادامه نیز برای پوشش اخبار شهرستان کاشان، انقلاب اسلامی و نظام و موفقیت و دستاوردهای نظام موفق باشد.

 

شایان ذکر است در پایان این نشست افزون بر تقدیر و تجلیل از مسؤولان مساجد شرکت کننده در جشن های مردمی دهه فجر، از خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان تقدیر و تجلیل شد.

 

لازم به توضیح است، جشن های مردمی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان، کمیته قرآن، مساجد، هیئات مذهبی و کانون های فرهنگی و با همکاری شهرداری، مرکز رسیدگی به امور مساجد و دست اندرکاران برنامه های مساجد از 12 تا 21 بهمن به مدت 10 شب در 10 مسجد شهرستان کاشان برگزار شد./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات