۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۲۴۸۸۰۴
هفتم و هشتم اسفند؛

چهارمین همایش ملی هیأت‌های محوری و برگزیده برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تشکیلات و سازمان دهی جامعه ایمانی مشعر از برگزاری چهارمین دوره همایش ملی هیأت های محوری و برگزیده در روز های هفتم و هشتم اسفند در قم خبر داد.
اجتماع هيأتي ها

مرتضی باغبانها معاون تشکیلات و سازمان دهی جامعه ایمانی مشعر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری چهارمین دوره همایش ملی هیأت های محوری و برگزیده در روز های هفتم و هشتم اسفند در  قم خبر داد.

 

وی با اشاره به اهداف و فعالیت های جامعه ایمانی مشعر گفت: جامعه ایمانی مشعر مجموعه ای فعال و مردمی در عرصه فرهنگ شیعی است، این مجموعه شامل برترین هیأت های کشور می شود؛ در کشور نود هزار هیأت وجود دارد که از این میان 6000 هیأت با جامعه ایمانی مشعر در ارتباط هستند.

 

معاون تشکیلات و سازمان دهی جامعه ایمانی مشعر افزود: این مجموعه برای ارکان اصلی هیأت ها که مدیر، مداح و سخنران هستند برنامه هایی را ارائه می دهد؛ تا کنون 15 بسته ارتقای محتوا به هیأت های گوناگون کشور ارسال شده است؛ رسالت اصلی این مجموعه جهت دهی و سامان دهی ظرفیت بزرگ هیأت ها است.

 

وی با بیان این که تاکنون سه همایش با حضور 600 نفر از مدیران هیأت های برگزیده برگزار شده است، اظهار داشت: در این همایش نیز ششصد نفر از مدیران هیأت های تأثیر گذار کشور شرکت می کنند، هدف از برگزاری این همایش تبیین شاخصه های هیأت تراز انقلاب اسلامی است.

 

باغبانها با اشاره به سخنرانان این همایش ادامه داد: در این همایش حجج اسلام سید حسین مؤمنی، علیرضا پناهیان، احمد پناهیان، محمد مهدی ماندگاری، انجوی نژاد، محرابی، وحید پور، نوری، جواد زمانی، حسین یکتا، سعید قاسمی، علی انسانی و مهدی سلحشور سخنرانی خواهند کرد.

 

وی با بیان این که این همایش در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار می شود، ابراز داشت: در حاشیه این مراسم نمایشگاه هایی در حوزه هیأت برپا خواهد شد، همچنین کمیسیون های تخصصی با عنوان های مداح الگو، هیأت های سکولار، بررسی شیوه های مدیریت در هیأت، جبهه سازی و هیأت و هنر و هیأت برگزار می شود.

 

معاون تشکیلات و سازمان دهی جامعه ایمانی مشعر عنوان کرد: یکی دیگر از اهداف مهم برگزاری این همایش تبیین سیاست های هیأت ها با توجه به تقارن ایام فاطمیه با نوروز است، همچنین مسائل روز کشور با حضور افراد کارشناس بررسی می شود./1323/ت302/ی

ارسال نظرات