۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۲۵۰۶۷۵
امام جمعه موقت رشت:

حضرت زهرا شهیده دفاع از حریم ولایت و امامت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت رشت با اشاره به این که حضرت زهرا(س) شهیده دفاع از حریم ولایت و امامت است، گفت: درسی که همه باید از زندگی حضرت زهرا(س) بگیریم ولایت‌مداری و دفاع از حریم ولایت است.
حجت الاسلام صديق عرباني، امام جمعه موقت رشت

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام یوسف صدیق‌عربانی، امام جمعه موقت رشت امروز در نماز جمعه مرکز استان با بیان این که حضرت فاطمه (س) دلیل آفرینش عالم هستی است، اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) بانوی یگانه هستی است و همه بانوان باید ایشان را الگو قرار دهند.

 

وی با اشاره به این که حضرت زهرا(س) شهیده دفاع از حریم ولایت و امامت است، ادامه داد: درسی که همه باید از زندگی حضرت زهرا(س) بگیریم ولایت‌مداری و دفاع از حریم ولایت است.

 

حجت الاسلام صدیق عربانی با تاکید بر این که تبیین نقش آن بانوی بزرگوار در دفاع از اسلام و امام زمان خویش وظیفه اصلی خطبا و روحانیان در ایام فاطمیه است، تصریح کرد: در جامعه کنونی که همه تلاش کشورهای غربی در ایجاد فضای تبلیغاتی مسموم در صدد انحراف جوانان و ترویج فرهنگ ضد دینی در کشورهای اسلامی است مسؤولان فرهنگی باید بیش از پیش از فرهنگ غنی اسلامی در هدایت و تربیت نسل جوان استفاده کنند.

 

امام جمعه موقت رشت با اشاره به قدرت ایران اسلامی در جهان، گفت: ملت ایران در مقابل توطئه های دشمن بیدار و هوشیار است.

 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایران رهبری قدرتمند و ملتی ولایت‌مدار دارد و هرگز به دشمنان باج نمی‌دهد.

 

امام جمعه موقت رشت با اشاره به این که امام راحل و مقام معظم رهبری فرمودند ایران باید رژیم صهیونیستی را از صحنه روزگار حذف کند، افزود: رژیم صهیونیستی بزرگترین تروریست جهان است و هر گاه رژیم صهیونیستی بخواهد مرتکب اشتباه شود تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات