۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۲۵۰۸۹۳
آیت الله ممدوحی با اشاره به جلسه 19 اسفند خبرگان:

مجلس خبرگان بدون توجه به جوسازی های رسانه ای تکلیف انقلابی خود را انجام خواهد داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که برخی برای مشوش کردن اذهان و متهم کردن خبرگان مأموریت دارند تا فضاسازی کنند، گفت: متأسفانه عده ای برای خراب کردن نهادهای انقلابی برنامه دارند، نهادهای انقلابی بدون توجه به این گونه جو سازی ها باید به انجام وظایف و فعالیت های خود بپردازند.
آيت الله ممدوحي آيت الله  ممدوحي آيت الله ممدوحي

آیت الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به جایگاه خبرگان در نظام اسلامی گفت: مجلس خبرگان از برجسته ترین نهاد های در کشور بوده که وجود آن بسیار ضروری است.

 

وی افزود: فعالیت های مجلس خبرگان بسیار دقیق و بجا است؛ با وجود این که بسیاری از کارهای خبرگان رسانه ای نمی شود اما این مجلس فعالیت های حیاتی داشته و مقدم بر سایر نهادها در کشور است، این نهاد وظیفه مهم تعیین رهبر، نظارت بر فعالیت های ایشان و حمایت از ولایت فقیه را بر عهده دارد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که بعد از مقام رهبری خبرگان مهم ترین نهاد در کشور است، اظهار داشت: خوشبختانه تا کنون اعضای مجلس خبرگان در ادای وظیفه خود در زمینه های گوناگون موفق بوده اند.

 

وی در ادامه با اشاره به شاخصه های رییس مجلس خبرگان ادامه داد: رییس خبرگان باید عالم، دارای مقبولیت و مسلط بر خطوط باشد، همچنین کسی که می خواهد رییس خبرگان شود باید توانایی نظارت دقیق و عمیق در فعالیت های این مجلس را برخوردار باشد.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از رویه برخی رسانه ها در فضاسازی بر علیه خبرگان ابراز داشت: باید توجه شود که این گونه جوسازی ها همیشه و از اول انقلاب وجود داشته است، انسان باید عاقل باشد و کار خودش را انجام دهد.

 

وی با بیان این که برخی برای مشوش کردن اذهان و  متهم کردن خبرگان مأموریت دارند تا فضاسازی کنند، عنوان کرد: متأسفانه عده ای برای خراب کردن نهادهای انقلابی برنامه دارند، نهادهای انقلابی بدون توجه به این گونه جو سازی ها باید به انجام وظایف و فعالیت های خود بپردازند.

 

آیت الله ممدوحی با اشاره به این که اعضای خبرگان به فضا سازی ها اعتنا نمی کنند، خاطرنشان کرد: توجه به این گونه فضاسازی های پوچ در شأن اعضای مجلس خبرگان نیست، از همین رو مجلس خبرگان بدون توجه به جو سازی ها به وظیفه های خود عمل می کند./1323/ت302/ج

 

ارسال نظرات