۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۲۵۰۹۲۹
امام جمعه نهبندان:

آمریکا با جنگ روانی و رسانه ای به دنبال تغییر معیارهای توافق به نفع خود است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نهبندان با بیان این که آمریکا با جنگ روانی و رسانه ای خود به دنبال این است که معیارها را برای توافق هسته ای به نفع خود تغییر دهد، گفت: ما به آمریکا می گوییم ایران اسلامی راه خود را پیدا کرده است و حتی دیگر ملت های مسلمان نیز فریب استکبار را نمی خورند.
مذاکرات هسته اي

حجت الاسلام عباسعلی خزاعی، امام جمعه نهبندان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، با اشاره به مذاکرات هسته ای اظهار کرد: این مذاکرات از سوی مخالفان یک نوع فضاسازی تبلیغاتی و رسانه‌ای است.

 

وی با بیان این که برنامه هسته‌ای یک بهانه است، افزود: به شکلی می‌خواهند جلوی پیشرفت و قدرت ایران را در منطقه بگیرند و اعلام ‌کنند که اگر ما تحریم‌های ایران را بر داریم قدرت اقتصادی آن در خاورمیانه چند برابر شده و همه کشورهای منطقه را زیر سلطه خود قرار خواهد داد.

 

امام جمعه نهبندان با بیان این که ایران اسلامی بر اساس تفکر اسلامی و ولایی، به استقلال و جایگاه اصلی خود رسیده و در ابعاد مختلف پیشرفت کرده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران به معنای حقیقی کلمه در موضوع هسته ای اعتماد سازی کرده است و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز اعلام کرده که در پرونده هسته ای ایران هیچ گونه انحرافی وجود ندارد.

 

وی گفت: جمهوری اسلامی بر اساس خط قرمزها، ارزش‌ها و ولایت فقیه حرکت می‌کند و هیچ زمانی دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و نخواهد بود.

 

حجت الاسلام خزاعی با اشاره به سخنان نتانیاهو در کنگره آمریکا گفت: همه شاهد حرف‌های یاوه و بیهوده نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بودند اما ملت ایران فریب جنگ زرگری آمریکا و صهیونیست را نخواهد خورد.

 

وی با اشاره به این که در غنی سازی هسته ای باید همه حق هسته ای و غنی سازی ایران با همه امکانات حفظ شود، افزود: در توافق هسته‌ای باید تمام تحریم‌ها بعد از توافق حذف شود و معیار ما معیار ثابتی است که با جنگ‌های رسانه‌ای این معیارها تغییر نمی‌کند و ملت ما روی ارزش‌های خود ایستاده است.

 

امام جمعه نهبندان ادامه داد: امروز دشمن با تشکیل گروه 1+5 می خواهد به ایران ضربه بزند ولی موفق نمی شود. امروز شاهد آن هستیم دشمنی که روزی تحولات بزرگ را در دنیا رقم می‌زند در مقابل دروازه‌های فلسطین و لبنان گیر کرده‌ است.

 

وی با بیان این که آمریکا با جنگ روانی و رسانه ای خود به دنبال این است که معیارها را برای توافق هسته ای به نفع خود عوض کند، اظهارکرد: ما به آمریکا می گوییم ایران اسلامی راه خود را پیدا کرده و حتی دیگر ملت های مسلمان فریب استکبار را نمی خورند.

 

حجت الاسلام خزاعی با اشاره به این که رسانه های آمریکا ایران را ضد حقوق بشر معرفی می کنند،اظهار کرد: آمریکا به عنوان بزرگترین مدعی حقوق بشر کارهای ضد اخلاق و بشریت انجام می دهد و بهانه های بنی اسرائیلی برای اقدامات خلاف انسانیت دارد.

 

وی افزود: گرچه مذاکرات پیشرفت داشته است اما هنوز شکاف های مهمی در توافق وجود دارد که تیم هسته ای ایران باید با صراحت وجدیت در شفاف سازی مذاکرات اقدام کند.

 

امام جمعه نهبندان افزود: امیدواریم تیم مذاکره کننده ایرانی با نصب العین قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و رعایت سه اصل مهم عزت، حکمت و مصلحت در برابر زیاده خواهی آمریکا بایستد./968/ت302/ب5

 

ارسال نظرات