۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۲۵۱۲۳۶
دبیر شورای عالی امنیت ملی:

هر حرکتی در برابر خواست و اراده ملت ایران محکوم به شکست است

خبرگزاری رسا ـ دبیر شورای عالی امنیت ملی، موفقیت های بدست آمده ملت ایران را ناشی از پاسداری ملت از خون شهدا و تداوم مسیر شهدا دانست و گفت: جایگاه ایران در ثبات منطقه کلیدی است.
امير دريابان علي شمخاني

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در رشت، امیر دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز در مراسم الحاق ناوشکن «دماوند» به ناوگان منطقه چهارم نداجا در شهرستان بندر انزلی، ناوشکن دماوند را ثمره مدیریت جهادی و توانمندی صنایع دفاعی کشور عنوان کرد و افزود: تحریم نه‌تنها مانع توسعه نیست بلکه انگیزه‌ای برای جهش است.

 

امیر دریابان شمخانی تاکید کرد: هر اقدامی با تلاش مضاعف و جهادی در مسیر پیشرفت و اقتدار کشور صورت گیرد، مورد تقدیر و سبب افزایش امید و تقویت روحیه خودباوری در مردم است.

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر این  که امروز اقتدار جمهوری اسلامی در جهان و منطقه بی نظیر است، افزود:  ملت ایران با تحریم و یا بی تحریم به راه خود در راه عزت و سربلندی و رسیدن به قله های رفیع پیشرفت و موفقیت ادامه می دهد.

 

امیردریابان شمخانی موفقیت های بدست  آمده ملت ایران را ناشی از پاسداری ملت از خون شهدا و تداوم مسیر شهدا دانست و گفت: امروز شاهد توسعه ایران در همه زمینه ها هستیم و دستاوردهایی که از خون شهدا حاصل می شود، آینده روشن منطقه را روشن تر خواهد کرد.

 

وی با بیان این  که جایگاه ایران در ثبات منطقه کلیدی است، تصریح کرد: خون شهدا درخت بیداری اسلامی را آبیاری می کند و آینده آن را روشن تر خواهد کرد.

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان این که برنامه هسته‌ای کاملاً بومی است و با عربده‌های هیچ عربده‌ کشی در کنگره آمریکا قابل زایل‌شدن نیست، اظهار داشت: تصور نیاز ایران به توافق به هر قیمتی ناشی از خطای محاسباتی طرف مقابل بوده و تصوری اشتباه است.

 

وی با بیان این  که ایران با خیرخواهی و خواندن نیت دشمنان جلوی سقوط دمشق، بغداد و اربیل را گرفت، افزود: جمهوری اسلامی ایران این موفقیت‌ها را تبریک می‌گوید و از هر اقدامی که به نفع این کشور در مقابله با تروریسم باشد حمایت خواهد کرد.

 

امیرداریابان شمخانی با تصریح بر این  که هر حرکتی در برابر خواست و اراده مردم محکوم به شکست است، گفت: حرکت‌های مردمی که به‌دنبال تحقق مطالبات مردم و به‌دنبال اصلاح وضعیت است، با پیمان‌های سیاسی و امنیتی خارجی و با استفاده ابزاری از تروریسم قابل سرکوب نیست./950/پ202/ب1

ارسال نظرات