۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۲۵۱۳۵۵
رییس مرکز بررسی دکترینال اندیشکده یقین:

خنثی و افشا کردن توطئه غرب دکترین جمهوری اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز بررسی دکترینال اندیشکده یقین، گفت: خنثی و افشا کردن توطئه غرب درباره بدنام کردن اسلام به وسیله گروه‌های تکفیری دکترین جمهوری اسلامی ایران است که می‌گوید باید حساب اهل سنت را از گروه‌های وهابی و تکفیری جدا و روابط آنها با اروپا و عربستان را افشا کرد، همچنین باید اسلام آمریکایی در ترکیه و عربستان افشا شود.
حسن عباسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسن عباسی رییس مرکز بررسی دکترینال اندیشکده یقین، امروز ظهر در دومین نشست از سلسله نشست‌های مجمع جهانی مستضعفین که با حضور مهمانان خارجی، دانشگاهیان در ساختمان فطرت اندیشکده یقین برگزار شد، گفت: امروز در حوزه علم مبارزه موضوع جدید صهیونیست‌های مسلمان از محورهای اصلی تاثیرگذار بر اندیشه مقاومت است.

 

وی افزود: مقاومت سبک زندگی امروز بشر است که نمی‌تواند بدون آن به حیات خود ادامه دهد، در قرن 20 سه ایدئولوژی ناسیونالیزم، مارکسیسم و فاشیسم مبانی مقاومت بود که در همان قرن هم به پایان رسید.

 

رییس مرکز بررسی دکترینال اندیشکده یقین، عنوان کرد: ناسیونالیسم بعد از جنگ جهانی دوم زمینه جنبش‌های ملی شد و در کشورهای مختلف برای استقلال از استعمار شکل گرفت.

 

آمریکا با دورغ لیبرالیزم را دنبال می‌کند

عباسی با اشاره مفهوم مقاومت لیبرالیزم اظهار داشت: علم مبارزه لیبرالیزم حول محور حقوق بشر و جامه مدنی است که آمریکا با دروغ آن را دنبال می‌کند با وجود این‌که کشورهای عربی دموکراسی و حقوق بشر ندارند اما از نظر آمریکا مشکلی ندارند.

 

وی افزود: لیبرالیزم نوعی علم مقاومت مبتنی بر انقلاب مخملی، رنگی و ظاهرا بدون خشونت است که در کشورهایی چون اکراین، گرجستان و ازبکستان به نتیجه رسید اما در کشورهایی مانند لبنان و ایران به نتیجه نرسید.

 

صهیونیست یهودی در سرزمین اشغالی خشونت علنی را نشان می‌دهد.

رییس مرکز بررسی دکترینال اندیشکده یقین، بیان داشت: مبارزه مبتنی بر ایده صهیونیزم به شکل یهودی در قرن 20 با اسرائیل به وجود آمد در قرن 21 نیز صهیونیزم مسیحی به وجود آمد که ایالات متحده گروگان آن بود، صهیونیست یهودی در سرزمین اشغالی خشونت علنی را نشان می‌دهد.

 

عباسی افزود: در این قرن صهیونیست مسلمان تحت عنوان القاعده، طالبان، داعش، النصره اهداف خود را با صهیونیزم یهودی و مسیحی یکی کرده و اقدامات خشونت‌آمیز را دنبال می‌کنند.

 

وی ابراز کرد: امروز همه روشنفکران می‌دانند که حادثه 11 سپتامبر بهانه آمریکا برای حمله به عراق و افغانستان بوده است، تاریخ غرب حکایت‌های زیادی از بهانه‌تراشی برای جنگ‌افروزی دارد.

 

 

 

رییس مرکز بررسی دکترینال اندیشکده یقین، عنوان کرد: علم مبارزه صهیونیزم مسلمان همان علم مبارزه صهیونیزم یهودی است که در هر کشور یا منطقه‌ای با تمام کردن ماموریت خود نام خود را به داعش، النصره یا جیش الصدر عوض می‌کنند.

 

عباسی اظهار داشت: 400 سال پیش در اروپا طی جنگ مذهبی 30 ساله مردم دین خود را کنار گذاشته و عرف را پذیرفتند امروز نیز آمریکا و اروپا قصد دارند با ایجاد جنگ مذهبی 30 ساله در کشورهای اسلامی آفریقا و آسیا نسل‌های بعدی را نسبت به مقدسات دین متنفر کنند تا برای همیشه از دین خود دست بردارند.

 

جنایات نمایشی گروه‌های تکفیری توسط هالیوود کارگردانی می‌شود

وی بیان داشت: صهیونیزم مسلمان که توسط آمریکا و اروپا به وجود آمده از زندانیانی که حکم اعدام و ابد دارند تشکیل شده که ضمانت دادند نسبت به مسلمانان هر جنایت داشته باشند، این جنایات تکان دهنده که از گروه‌های تکفیری نمایش داده می‌شود توسط تیمی از هالیوود کارگردانی می‌شود، تا مردم را نسبت به جهان اسلام متنفر کنند.

 

رییس مرکز بررسی دکترینال اندیشکده یقین، گفت: در کشورهای اسلامی علم مقاومت مبارزه بر اساس اسلام ناب محمدی است امروز حزب‌الله لبنان از میان 400 گروه چریکی در دنیا خوش‌نام‌ترین، مقتدرترین و مردمی‌ترین حزب است که با اسرائیل یعنی عصاره تمدن غرب در حال جنگ است.

 

ترکیه احیای امپراتوری عثمانی را در سر دارد

عباسی اظهار داشت: امروز ترکیه احیای امپراتوری عثمانی را در سر دارد به همین دلیل با کشورهای غربی برای تجزیه کشورهای اسلامی همدست شده است، اما استراتژی ناتو در سوریه و عراق شکست خورده در جاهای دیگر هم به طور قطع شکست خواهد خورد.

 

وی افزود: بین وهابیت و اهل سنت تفاوت است جمعیت آنها کمتر از 4 میلیون نفر است اما خود را نماینده یک میلیارد مسلمان معرفی می‌کنند در حالی که جریان وهابی همان جریان صهیونیزم مسلمان است.

 

خنثی و افشا کردن توطئه غرب دکترین جمهوری اسلامی ایران است

رییس مرکز بررسی دکترینال اندیشکده یقین، عنوان کرد: خنثی و افشا کردن توطئه غرب درباره بدنام کردن اسلام به وسیله گروه‌های تکفیری دکترین جمهوری اسلامی ایران است که می‌گوید باید حساب اهل سنت را از گروه‌های وهابی و تکفیری جدا و روابط آنها با اروپا و عربستان را افشا کرد، همچنین باید اسلام آمریکایی در ترکیه و عربستان افشا شود.

 

عباسی گفت: استراتژی بعدی کشور ایران حفظ تمامیت ارضی کشورهای اسلامی در مقابل صهیونیست مسلمان است که قصد تجزیه کشورهای خاورمیانه را دارند اگر امروز آمریکا از کشور ایران خشمگین است به این دلیل است که ما جلو تجزیه کشورها را با کمک خود گرفتیم.

 

تجزیه کشورهای اسلامی با هدف غارت منابع نفتی و ثروت‌های آنها است

وی با طرح این سوال که چرا آمریکا این‌قدر با جهان اسلام مشکل دارد خاطرنشان کرد: امروز در آمریکا و کشورهای غربی لیبرال شکست خورده و اقتصاد غرب 57 ترلیون دلار بدهی دارد سیاستمداران غربی معتقدند که اگر بخواهد نجات پیدا کند باید کشورهای خارمیانه را تجزیه کنند تا بتواند منابع نفتی و ثروت آن را به غارت ببرند اما بسیاری از دانشمدان معتقدند که باید مدل مالی اسلامی در غرب به وجود آید تا نجات پیدا ‌کند./807/پ201/ش

 

 

 

 

 

 

 

علم مبارزه صهیونیزم مسلمان همان علم مبارزه صهیونیزم یهودی است

ارسال نظرات