۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۲۵۱۴۱۰
مسؤول مرکز ارتباطات روحانیت و دولت:

تقویت و ایجاد حفظ ارتباط با مراجع تقلید از اهداف تأسیس این مرکز است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان گفت: ارتباط خاص قشر روحانیت با بدنه مردم یکی از دلایلی است که ایجاب می کند دولت، ارتباط خود را با روحانیت هر چه بیشتر تقویت نماید و اساساً تأسیس چنین مرکزی در راستای این امر صورت پذیرفته است و از آنجا که فرهنگ برای دولت و نظام از اهمیت بسزایی برخوردار است تقویت و ایجاد حفظ ارتباط با مراجع معظم تقلید روحانیت و مراکز حوزوی از سوی دولت، این امر را دارای اهمیت ویژه می نماید.
حجت الاسلام حسن نمازي


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین حسن نمازی نماینده مردم آذربایجان غربی و مسؤول مرکز ارتباطات روحانیت و دولت در نطق خود به عنوان دومین ناطق پیش از دستور نوبت عصر نخستین روز اجلاسیه خبرگان رهبری، گزارشی از عملکرد این مرکز ارائه داد.

 


وی از تدوین سیاست های کلی برای بهره برداری از نظرات مراجع، روحانیت و حوزه های علمیه سخن گفت و تصریح کرد: ارتباط خاص قشر روحانیت با بدنه مردم یکی از دلایلی است که ایجاب می کند دولت، ارتباط خود را با روحانیت هر چه بیشتر تقویت نماید و اساساً تأسیس چنین مرکزی در راستای این امر صورت پذیرفته است و از آنجا که فرهنگ برای دولت و نظام از اهمیت بسزایی برخوردار است تقویت و ایجاد حفظ ارتباط با مراجع معظم تقلید روحانیت و مراکز حوزوی از سوی دولت، این امر را دارای اهمیت ویژه می نماید.

 


مسؤول مرکز ارتباطات روحانیت و دولت تأکید کرد: انتصاب مشاور امور روحانیت برای همه استاندارها یکی از اقدامات وزیر محترم کشور و مشاور روحانیت ایشان در این زمینه است که به تقویت و حمایت علما و بزرگان حوزه نیازمند است.

 

 

وی در ادامه، گزارشی از سفر اخیر رئیس جمهور به استان قم و دیدار ایشان با علما، مراجع تقلید و نخبگان حوزوی ارائه کرد.

 

 

رابط رئیس جمهور با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری ضمن تأکید بر بهره برداری از ظرفیت این مجلس در راستای اهداف اسلام و نظام، آمادگی خود را جهت استفاده از نظرات و پیشنهادات حوزویان و مراکز حوزوی اعلام نمود./1323/د102/ج

ارسال نظرات