۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۲۵۱۵۹۴
معاون نمایندگی ولی فقیه در سازمان هلال احمر:

خدا محوری اساس خدمت به مردم در هلال احمر است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر کشور گفت: همدلی و وحدت در سایه اعتقادت دینی، پیشرفت و موفقیت را در نجات جان انسان ها به همراه دارد و این امر اساس خدمت به مردم در هلال احمر است.
سازمان هلال احمر

به گزارش خبر نگار خبر گزاری رسا در رشت، ظاهر رستمی، معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر کشور، امروز با حضور در جلسه شورای اداری گیلان با تقدیر از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در جمعیت استان گفت: کارهای خوب و تاثیر گذار تنها با وحدت و همدلی  که ریشه در اعتقادات دینی ما دارد  محقق می شود و مشارکت در انجام امور رسیدن به یک هدف مشترک به معنای رضایت مردم برای رسیدن به قرب الهی است.

 

معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر کشور، نقش فرهنگ در پیشبرد اهداف این سازمان را موثر دانست و افزود: وقتی بستر فرهنگی مناسب بر اساس دیدگاه دینی یعنی خدا محوری و انسان محوری فراهم باشد در نجات جان انسان ها و رسیدن به اهداف والای هلال احمر موفق خواهیم بود.

 

وی با تاکید بر ارتقاء دیدگاه دست اندر کاران فرهنگی و کمک آنان به عنوان بازوان توانمند به مجریان امر در هلال احمر گفت: شفاف سازی آمار و اطلاعات و صرف هزینه هدفمند برای ایجاد فضاهای معنوی شاد بر اساس خواسته جوانان، اصلاح و هدایت صحیح جوانان با بیانی نرم و جذاب و ترغیب آنان برای ازدواج سالم و کمک به تسهیل ازدواج  اعضای هلال احمر را از الویت های این نهاد مقدس در هلال احمر عنوان کرد.

 

وی جمعیت هلال احمر را به دلیل داشتن سرمایه های عظیم انسانی و جوانان سالم و از خود گذشته که در خط مقدم امداد رسانی حضور دارند را به عنوان بهترین فرصت برای تربیت جوانانی که آینده سازان فردای ایران اسلامی هستند دانست و گفت: اشاعه فرهنگ نماز جهت دوری جوانان از منکرات و برنامه ریزی صحیح و هدفمند و فرهنگ سازی در چارچوب با موازین اسلامی برای جوانان را برای کاهش فاصله نسل فعال و با نشاط امروز با نسل گذشته ضروری است.

 

رستمی با اشاره به عملیاتی شدن بیشتر فعالیت های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سال آینده، تصریح کرد: دلجویی از کارکنانی که به هر دلیلی دارای مشکل هستند، سرکشی از خانوادهای امدادگران کم درآمد و کارکنان بازنشسته هلال احمر و ایجاد تسهیلات برای ازدواج جوانان را از کارهای در دست اقدام این حوزه اعلام کرد./1318/پ203/ب1

ارسال نظرات