۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۲۵۱۸۸۵
امام جمعه نکا:

اقتدار تیم مذاکره کننده هسته ای حاصل حمایت های رهبر انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا گفت: قدرت و ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته ای حاصل حمایت های رهبری و ملت ایران است.
حجت الاسلام لائيني، امام جمعه نکا

به گزارشخبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکا امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به موفقیت ها و ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته ای افزود: این تیم در برابر استکبار و دشمنان ایران اسلامی با مقاومت ایستادند و از حقوق حقه ملت دفاع کردند که همه این مسائل به واسطه قدرت اسلام، رهبری و مردم ولایی است.

 

وی اظهار داشت: پیشرفت های مختلف این تیم مذاکره کننده هسته ای در این مدت در راستای هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، خون مقدس شهدا، وحدت و انسجام ملی و بصیرت ملت ایران اسلامی بوده است.

 

امام جمعه نکا در ادامه با اشاره به سالگرد کشتار دسته جمعی با بمب‌شیمیایی در حلبچه توسط رژ‍یم منحوس صدام گفت: مدعیان حقوق بشر از این کشتارهای فجیع را چشم پوشی می‌کنند اما اگر یک مسأله کوچک در کشور ما ایجاد شود آن را بزرگ می‌کنند و مانور سیاسی می‌دهند و باید مراقب توطئه های دشمن باشیم.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی با تبریک به مناسبت انتخاب آیت‌الله یزدی به عنوان رییس خبرگان رهبری اظهار داشت: مجلس خبرگان رهبری یکی از ارزشمندترین و با عظمت ترین نهادهایی است که از سوی امام راحل بنیانگذاری شده تا پشتیبان واقعی نظام و ولایت باشد.

 

وی اظهار داشت: مجلس خبرگان رهبری یکی از ارزشمندترین و با عظمت ترین نهادهایی است که از سوی امام راحل بنیانگذاری شده است و این مجلس پشتیبان واقعی نظام و ولایت است.

 

خطیب جمعه نکا در ادامه با بزرگداشت نام و یاد شهدا یادآور شد: شهدا و خانواده های شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند که باید در پاسداشت نام و یاد شهدا و تکریم خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران تلاش شود و همه ما بدانیم تا ابد مدیون شهدا هستیم و امنیت فعلی جامعه ما به برکت خون شهدا در ایران اسلامی است.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال آیت الله کاشانی و رحلت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد خمینی(ره) یادآور شد: حاج احمد آقا پشتوانه مقام معظم رهبری پس از ارتحال حضرت امم راحل بود، ایشان زحمات فراوانی برای نظام کشید.

 

وی در پایان با تاکید بر رعایت تقوای الهی گفت: همگان و خودم را به تقوای خداوند و پرهیز از حرام دعوت می‌کنم و باید بدایم که اگر می‌خواهیم در زمره اولیای خدا قرار گیریم باید باتقوا باشیم تا زندگی همراه با رضایت و آرامش نصیب حالمان شود./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات