۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۲۵۲۳۷۶

اعزام 3000 جهادگر به خرمشهر

خبرگزاری رسا ـ نخستین اعزام رسمی جهادگران به منطقه خرمشهر با هدف ترویج فرهنگ جهادی در کشور در منطقه کهف الشهدای تهران برگزار شد.
اعزام جهادگران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آرمین معصومی دبیر قرارگاه جهادی نجف، بعد از ظهر امروز 26 اسفندماه در مراسم نخستین اعزام رسمی جهادگران به منطقه خرمشهر با هدف ترویج فرهنگ جهادی در کشور  که در منطقه کهف الشهداء تهران برگزار شد، با اشاره به اعزام 3000 جهادگر اعم از دانشجو، معلم، استاد، جامعه پزشکی و طلاب و روحانیان به روستاهای خرمشهر افزود: جهادگران با الهام گیری از خط و مشی شهدا سفر خود را آغاز می کنند.

 

معصومی در ادامه افزود: این جهادگران به مدت 10 روز در روستاهای مختلف خرمشهر که بالغ بر 60 روستا است، حاضر خواهند بود تا خدمات لازم را ارائه دهند.

 

وی با اشاره به اینکه حضور روحانیان و کارشناسان فرهنگی نیز در این گروه اعزامی قابل توجه است، گفت: معتقدیم فعالیت فرهنگی در کنار فعالیت های عمرانی می تواند تغییرات مهم و اثرگذاری در شهرهای کشور ایجاد کند و در حل سریع تر بسیاری از مشکلات موجود راهگشا باشد.

 

دبیر قرارگاه جهادی نجف با تاکید بر اینکه محور فعالیت این عزیزان فعالیت های عمرانی است، خاطرنشان کرد: نوسازی مدارس، بهسازی مساجد و حسینیه ها، ساخت و بهسازی منازل ایتام  و... از عمده فعالیت های این گروه خواهد بود.

 

معصومی افزود: رمز موفقیت اردوهای جهادی این است که همه باهم در اجرای طرح ها همکاری و مشارکت  دارند تا طرح ها به خوبی اجرا شود.

 

دبیر قرارگاه جهادی نجف با تاکید براینکه به طور کلی هدف از برگزاری  اردوهای جهادی  کار برای رضای خدا، خدمت به محرومان و جهاد با نفس است، افزود: اعتقاد داریم خدمت به مردم  بالاترین ارزش ها را دارد./817/پ202/ب4

ارسال نظرات