۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۲۵۲۳۷۸
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

هر که در صراط مستقیم گام بردارد خدایی می‌بیند و خدایی می‌شنود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: هر که در صراط مستقیم گام بردارد خداوند او را رهنما می‌شود، خدایی می‌بیند و خدایی می‌شنود همانا بهار طبیعت فرصتی مغتنم برای گذر از زشتی‌ها و اصلاح نیات و اعمال است.
حجت الاسلام والمسلمين محمود شکري آيين تجليل از خبرنگاران هميار بسيج در دامغان آيين تجليل از خبرنگاران هميار بسيج در دامغان آيين تجليل از خبرنگاران هميار بسيج در دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام محمود شکری، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان امروز در جمع پاسداران، سربازان و بسیجیان سپاه ناحیه دامغان در حسینیه شهدای گمنام این ناحیه با اشاره به اهمیت ایجاد دگرگونی در وجود انسان همراه با آغاز سال نو و دگرگونی طبیعت، اظهار داشت: "احسن الحال" که آن را از "مقلب القلوب" می‌خواهیم جز با خانه تکانی دل حاصل نمی‌شود.

 

وی تصریح کرد: آنگاه که هر یک از ما در ابتدای سال نو تغییر حالمان را از خداوند رحمان می‌خواهیم و یا مقلب القوب را زمزمه می‌کنیم، جسم عضو صنوبری تپنده بدن ما تغییری نمی‌کند، بلکه تغییر در عقل و درک و فهم و ایمان خود را از رب یگانه می‌خواهیم تا فردایمان بهتر از امروزمان باشد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: بسیاری از ما عمری برنامه ریزی می‌کنیم، نماز و طاعت و عبادت به‌جا می‌آوریم اما در لحظه وداع با دنیای فانی همچنان "حول حالنا" در وجودمان ایجاد نشده و به احسن حال نرسیده‌ایم، زیرا خانه تکانی دل از زشتی‌ها، عقده‌ها، رنجش‌ها و سستی‌ها را تنها به زبان جاری کرده‌ایم و در اعمال و نیات ما تغییری حاصل نشده است.

 

حجت الاسلام شکری با بیان آیاتی از کلام الله مجید، اضافه کرد: اگر کسی در صراط مستقیم قرار گیرد، خداوند چشم و گوش او می‌شود و به عبارتی در پیمودن طریق حق خدایی می‌بیند و می‌شنود، همانا خدای قادر متعال دل‌ها را به هر سمت و سو که اراده کند می‌برد.

 

وی با اشاره به برگزاری اجلاس اخیر مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: خداوندی که در سال 68 پس از عروج ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی دل‌های اعضای این مجلس را به سمت رهبر معظم انقلاب اسلامی رهنمون کرد، در انتخابات اخیر ریاست خبرگان رهبری نیز دل‌ها را به سوی انتخاب یک عالم مبارز راه حق و فقیهی مجاهد و نستوه برد.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، آیت الله محمد یزدی رییس جدید مجلس خبرگان رهبری را یار صدیق امام و رهبری خواند و تأکید کرد: نیکوست که همواره و به ویژه در آستانه بهار طبیعت از خدایی که دلها را دگرگون می‌سازد بخواهیم، دل‌های ما را به سمت تبعیت از ولایت رهنمون کرده و به نور ولایت منور کند.

 

گفتنی است، در این مراسم که با حضور مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان و شهرستان دامغان، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه دامغان برگزار شد، از سوی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه دامغان از خبرنگاران خبرگزاری‌های بسیج، رسا، تسنیم و مهر، خبرنگار سیمای استان سمنان و پایگاه خبری تیتر یک شهرستان دامغان به‌عنوان یاوران رسانه‌ای بسیج در سال 93 تجلیل شد./977/پ202/ب4

ارسال نظرات