۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۲۵۲۵۵۷
امام جمعه موقت ساری:

تیم مذاکره کننده هسته ای تابع رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری گفت: در مذاکرات هسته ای باید تابع رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده و منافع نظام اسلامی را به خوبی دنبال کرده و در این مسیر مهم گام برداریم.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، امام جمعه موقت ساری، امروز در خطبه های نمازجمعه مرکز استان مازندران با بیان این که تقوا امر ارزنده ای است که انسان باید در راستای تحقق آن تلاش شود، گفت: انسان باید تقوا را به نحوی شایسته در برنامه های زندگی خود نهادینه کند.

 

وی با اشاره به روز ملی شدن صنعت نفت، بیان داشت: با ملی شدن صنعت نفت دست استعمارگران کوتاه شد که نفت در کشور از اهمیت بسیاری در عرصه های سیاسی و امنیتی برخوردار است.

 

حجت الاسلام یوسف پور با تاکید بر این که دین مبین اسلام با نوروز و این آیین ها مخالفتی ندارد، افزود: باید در این ایام صلح رحم و پیوند با خویشاوندان به بهترین نحو ممکن صورت گیرد که در زندگی انسان بسیار اثربخش است.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که نوروز امسال در ایام فاطمیه قرار دارد که باید حرمت ها حفظ شده و دقت خوبی صورت گیرد، تصریح کرد: بهار امسال بهاری فاطمی است که باید قدردان حضرت فاطمه الزهرا(س) و مقام گرانقدر ایشان باشیم.

 

حجت الاسلام یوسف پور با تاکید بر این که حضرت فاطمه الزهرا(س) دارای مقام والایی بوده و از ویژگی های ارزشمندی برخوردار است، ادامه داد: باید سیره نورانی این بانوی بزرگوار به نحوی شایسته در زندگی ما وارد شده و تلاش کنیم تا پیرو واقعی اهل بیت معصومین(ع) و ایشان باشیم.

 

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای و این که مذاکرات در مرحله حساسی قرار دارد که امیدداریم به خوبی پایان برسد، گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای همواره در مسیر تحقق حقوق ملت ایران و حفظ عزت گام برداشته است.

 

حجت الاسلام یوسف پور خاطرنشان کرد: در مذاکرات هسته ای باید تابع رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده و منافع نظام اسلامی را به خوبی دنبال کرده و در این مسیر مهم گام برداریم.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که عدم توافق در مذاکرات هسته ای ذره ای از ابهت کشور ما کم نمی کند، گفت: این امر نشان خواهد داد که ایادی استکبار جهانی حاضر به پذیرش حق مسلم کشور ما نیستند.

 

وی با اشاره به تلاش های کنگره آمریکا در خصوص مذاکرات هسته ای، بیان داشت: این کنگره از دستیابی نظام اسلامی به حقوق مسلم خود هراسان است که چهره اصلی خود را به نمایش گذاشتند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات