۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۳
کد خبر: ۲۵۲۸۵۷
استاد حوزه علمیه:

همدلی و همزبانی دولت و ملت موجب سربلندی نظام اسلامی می شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که همدلی و همزبانی دولت و ملت تعالی بخش سربلندی نظام اسلامی است، بیان داشت: باید در سال جدید با وحدت و همدلی در مسیر عزت، سربلندی، صلابت و سلامت گام برداریم.
امام جمعه دابودشت

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با گرامی داشت فرارسیدن سال 94 و نام گذاری این سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری را در جامعه اجرایی کنیم.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که همدلی و همزبانی دولت و ملت تعالی بخش سربلندی نظام اسلامی است، بیان داشت: باید در سال جدید با وحدت و همدلی در مسیر عزت، سربلندی، صلابت و سلامت گام برداریم.

 

وی با بیان این که همدلی و وحدت به عنوان امری اساسی است که ثمرات و برکات بسیاری دارد، افزود: وحدت و حرکت در راستای آن می تواند نظام اسلامی را در مسیری ارزشمند حرکت دهد.

 

حجت الاسلام تقی زاده، تصریح کرد: مسائلی همچون اقتصاد مقاومتی، فرهنگ، حمایت از تولیدات داخلی و دیگر عرصه ها مطرح است که باید بتوانیم با ترویج همدلی و همزبانی دولت و ملت در مسیر عملی کردن آن ها تلاش کنیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که همدلی و همزبانی دولت و ملت نظام اسلامی را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار می دهد، ادامه داد: باید تلاش کنیم با عملی کردن رهنمودها و تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی توطئه ها و تلاش های شوم دشمنان انقلاب اسلامی را به نابودی بکشانیم.

 

امام جمعه دابو و دشت سر، خاطرنشان کرد: اگر خدایی ناکرده هر دولتی خودش را با ملت جدا کند نمی تواند موفق بوده و به دستاوردهای ارزشمندی دست پیدا کند.

 

وی با بیان این که دولتی می تواند تاثیرگذار باشد که خود را منتسب به مردم بداند، گفت: دولت خود از دل مردم است که باید ارتباطات و همدلی دولت و ملت تحکیم و ترویج پیدا کند.


حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به نقش مهم و ارزشمند حضور ملت در عرصه های مختلف، بیان داشت: اگر ملت حضور در صحنه نداشته باشد هیچ انتخابات و تریبونی ایجاد نمی شود که مردم ما نیز در همه عرصه ها حضوری فعال و با بصیرت از خود نشان دادند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که دولت و ملت باید در مسیر همدلی و همزبانی گام بردارند، افزود: دولت و ملت از ظرفیت های ارزشمندی برخوردار هستند که باید در کنار یکدیگر برای تحقق و تحکیم عزت و عظمت نظام اسلامی حرکت کنیم.

 

استاد حوزه و دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: برای به ثمر رساندن اهداف، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی باید تلاش کنیم تا در کنار یکدیگر وبا وحدت، همدلی و برنامه ریزی کار و تلاش داشته باشیم./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات