۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۲۵۳۲۱۰
با حکم وزیر ارشاد؛

مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد مازندران منصوب شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران منصوب شد.
مدير کل فرهنگ و ارشاد مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، طی حکم از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی احد جاودانی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران منصوب شد.

 

بر اساس این گزارش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران بعد از تودیع حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی که به مدت 6 سال مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران بود به صورت سرپرستی اداره می شد و اسماعیل احمدی به مدت حدود دو ماه این مسوولیت را برعهده داشت.

 

این گزارش می افزاید؛ احد جاودانی متولد شهرستان نوشهر در استان مازندران و دارای مدرک کارشناسی ارشد تاریخ و  تمدن ملل اسلامی است.

 

وی در سال های گذشته سابقه حضور در سمت هایی چون مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های آذربایجان غربی و زنجان و همچنین قائم مقام و معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران را در کارنامه خود دارد.

 

وی همچنین معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مشاور فرهنگی ریاست دانشگاه مازندران، معاون فرهنگی و دانشجویی مؤسسه آموزش عالی هنر و اندیشه رویان فعالیت داشته و از اعضای پاره وقت هیات علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی و مدرس مراکز آموزش عالی است.

 

جاودانی به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی و دبیر انجمن کتابخانه های عمومی در استان های آذربایجان غربی و زنجان مشغول به فعالیت بوده است.

 

آیین معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران چهارشنبه این هفته با حضور معاون استانه ا و سینمایی وزیر ارشاد و همچنین مدیرکل امور استان های وزارت ارشاد برگزار می شود./950/پ203/ب1

ارسال نظرات