۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۲۵۳۶۹۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

تجاوز عربستان ریشه در ترس آن‌ها از پایه ریزی انقلاب اسلامی در یمن دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که آل سعود با ترس از پایه‌گذاری ریشه‌های مکتب علوی و قدرت گرفتن شیعیان یمنی مردم مظلوم این کشور را به خاک و خون کشیده است، گفت: سکوت کشورهای اسلامی در قبال تجاوز طلبی عربستان خیانت به اسلام است.
حجت السلام کاظم لطفيان مديرکل سازمان نتبليغات اسلامي بيرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام کاظم لطفیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های حوزه علمیه خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، جنگ عربستان با یمن را تکرار تاریخ جنگ تحمیلی ایران دانست و افزود: جنگی که عربستان علیه مردم مظلوم و آزاده یمن به راه انداخته است همانند جنگ تحمیلی رژیم بعثی عراق است که بر ایران تحمیل کرد.

 

وی افزود: آل سعود با ترس از پایه‌گذاری ریشه‌های مکتب علوی در کشور یمن، به این کشور یورش برده و برای جلوگیری از قدرت گرفتن شیعیان یمن، مردم مظلوم را به خاک و خون کشیده و همان کشورهایی که در جنگ تحمیلی علیه ایران به صدام کمک کردند امروز به یاری آل سعود شتافته‌اند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به دست‌های ناپاک آمریکا و اسرائیل در جنگ عربستان و یمن اظهار کرد: حرکت انقلابی در یمن موجب ناراحتی کشورهای استکباری شده چرا که منصور هادی دست نشانده آنان دیگر جایگاهی در این کشور ندارد و نمی‌توانند به چپاول گری مردم یمن ادامه دهند.

 

حجت الاسلام لطفیان با انتقاد از سکوت سازمان حقوق بین‌الملل گفت: سکوت این سازمان در برابر تجاوز وحشیانه عربستان به خاک یمن غیرمنصفانه است.

 

وی افزود: چگونه آل سعود خود را خادم حرم شریفین معرفی می‌کند و این‌گونه ظلم‌ها را به مردم مظلوم و بی‌گناه یمن روا می‌دارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، انقلاب یمن را حاصل بیداری اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم آزاده و مقاوم یمن در برابر ظلم ستیزی‌های استکباری مقاومت می‌کنند و این انقلاب عظیم که حاصل بیداری اسلامی است را حفظ می‌کنند.

 

حجت الاسلام لطفیان با تاکید بر مقاومت مردم یمن در برابر حملات عربستان افزود: به طور یقین اگر مردم یمن در برابر حملات مقاومت کنند، پیروزی از آنان خواهد بود و از آنجایی که رژیم دیکتاتوری آل سعود به خاطر موقعیت خود ترس و هراس دارد جنگ را متوقف کرده و به آتش بس روی خواهد آورد.

 

وی با اشاره به این که عربستان با حمله به یمن قبر خود را کنده است، ادامه داد: پایه‌های حکومت آل سعود در منطقه سست شده بود و عربستان با این کار موجب انزجار و تنفر همگانی مسلمان بیدار و هشیار از خود شده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که به زودی عربستان هم مانند سایر حکومت های منطقه انقلاب اسلامی را تجربه خواهد کرد، یادآور شد: مسلمانان امروز در اوج بیداری و هوشیاری هستند و از جنایت‌های داعش به سطوح آمده‌اند و عربستان هم با حمله به یمن خوی دیکتاتوری خود را به مردم نشان داد و نشان داد که خاندان سعود ادعای اسلام را داشته و در باطن دست نشانده اسرائیل و استکبار بوده و حکومت آن‌ها مستبدانه است و عمر هیچ حکومت استبدادی پایدار نیست./968/پ202/ب5

 

ارسال نظرات