۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۲۵۴۳۶۶
کارشناس فضای مجازی:

صهیونیست‌ها روزانه بیش از هزاران شبهه برای انحراف شیعیان تولید می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ کارشناس فضای مجازی با تأکید بر این‌که دشمن برای ضربه زدن به دین، اعتقادات و فرهنگ ملت ما بوجه فراوانی را اختصاص داده است، گفت: آنها برای این که ایرانی‌ها بتوانند از شبکه‌های مجازی غیر اخلاقی استفاده کنند روزانه 3 میلیون تومان هزینه می‌کنند و صهیونیست‌ها اعتراف کرده‌اند که روزانه بیش از هزاران شبهه برای انحراف شیعیان تولید می‌کنند.
فضاي مجازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عماد جعفری، کارشناس فضای مجازی در همایش تجیلیل از جامعه زنان مهندسین با بیان این که شبکه‌های اجتماعی مانند نخ‌های تسبیح برای دشمن هستند تا به وسیله آن‌ها حلقه اطلاعاتی خود را کامل کند، گفت: دشمن برای این که ایرانی‌ها را جذب فضای مجازی و سایت‌های غیر اخلاقی کند روزانه سه میلیون تومان هزینه می‌کند.

 

وی افزود: امروزه دشمن برای این که از کاربران گوشی‌های هوشمند همراه و شبکه‌های اجتماعی جاسوسی اطلاعاتی کند قبل از نصب نرم افزار از آن‌ها در 13 زمینه از جمله دسترسی به حافظه داخلی و خارجی گوشی، دسترسی به دفتر تلفن، دسترسی به عکس‌ها و فایل‌های اختصاصی و استفاده از دوربین گوشی اجازه دریافت کرده و حتی زمانی که گوشی خاموش است برای فعالیت‌های جاسوسی از آن استفاده می‌کند.

 

کارشناس فضای مجازی با بیان این که دشمن از گوشی‌های تلفن همراه برای موقعیت یابی تقریبی افراد و شنود مکالماتی او استفاده می‌کند، اظهار کرد: امروزه با توجه به این که مردم تمامی فعالیت‌های خود از جمله بانکداری را به صورت اینترنتی و الکترونیکی انجام می‌دهد دستبرد اطلاعاتی دشمن از آن‌ها بیشتر می‌شود.

 

عماد با بیان این که دولت باید هرچه سریع‌تر اینترنت ملی را راه اندازی کند، ادامه داد: با توجه به این که بودجه شبکه ملی اینترنت از سوی دولت دریافت شده است دولت باید در زمینه تأخیر در راه اندازی این شبکه و افزایش وابستگی مردم به اینترنت بیگانه و سرقت اطلاعاتی از آن‌ها پاسخگو باشد.

 

وی با اشاره به این که جامعه هدف شبکه‌های اجتماعی افراد 15 تا 25 سال هستند، تصریح کرد: هدف دشمن از جذب این مخاطبان این است که خوراک فکری و اعتقادی آن‌ها را تغییر داده و در این مدت پنج سال این افراد را به خود وابسته کند.

 

کارشناس فضای مجازی گفت: دشمن پس از این که در فضای مجازی افراد را منحرف و وابسته به خود کرد از آن پس، آن‌ها برای عضویت در شبکه‌های مجازی پول گزافی دریافت می‌کند.

 

جعفری با اشاره به این که صهیونیست ها اعتراف کرده اند که روزانه بیش از هزاران شبهه برای انحراف شیعیان تولید می‌کنند، ادامه داد: دشمن می‌خواهد به این وسیله دین را در کشور نابود کند.

 

وی افزود: افشای اطلاعات خصوصی افراد، کشف ارتباط و تحلیل شخصیت فرد، کشف نقاط جغرافیایی، افزایش بی بندباری و فسادهای اخلاقی در جامعه، ضبط صدا و تصویر فرد به صورت هم‌زمان از مهم‌ترین پیامدهای استفاده از شبکه‌های اجتماعی است.

 

وی با اشاره به این که دشمن به شدت تحکیم بنیان خانواده‌های ایرانی را نابود کرده است، یادآور شد: متأسفانه دشمن بی بندباری و فساد را به شدت در جامعه افزایش داده و موجب شده در شهری حتی مانند قم در بعضی از مناطق فساد اخلاقی زیادی وجود داشته باشد و متأسفانه امروزه پوشش زنان حتی در قم تغییر کرده و زنان به استفاده از ساپورت که نماد زنان بدکاره غربی است روی آورده و فساد و آرایش‌های غلیظ در جامعه رو به افزایش است. /837/پ202/ف

ارسال نظرات