۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۲۵۴۶۴۲
امام جمعه ملکان:

خوش‌رقصی آل‌سعود برای رژیم صهیونیستی خفت‌بار است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام زمانی گفت: خوش رقصی آل‌سعود برای رژیم صهیونیستی که قاتل درجه یک کودکان فلسطینی شناخته می شود، نشان از اشتباه محاسباتی آنان در منطقه دارد.
رژيم آل سعود

حجت الاسلام حافظ زمانی، امام جمعه ملکان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت درباره مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 5+1 اظهار داشت: خط قرمز نظام در روند مذاکرات هسته‌ای مواضع و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

 


وی با تأکید بر این‌که تیم مذاکره کننده کشورمان باید با اتکا به حمایت های گسترده ملت، با صلابت و استقلال در چارچوب های تعیین شده به دفاع از حقوق هسته ای ملت ایران بپردازد، افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای در نگارش تفاهم نامه نیز با بهره گیری از دقت و توان خود تلاش کند تا تفاهمنامه کاملاً شفاف و بدون ابهام باشد.

 


حجت الاسلام زمانی با اشاره به این‌که دولت باید در روند مذاکرات هسته‌ای جزئیات را به صورت شفاف
و صادقانه با ملت در میان بگذارد، گفت: از تیم مذاکره کننده هسته ای تقدیر و از تلاش‌هایشان برای حفظ حقوق مردم و حرکت در چارچوب های تعیین شده از ناحیه رهبر معظم انقلاب حمایت می کنیم.

 


امام جمعه ملکان با اشاره به این‌که منافع و مصالح ملی به هیچ عنوان قابل مذاکره، بحث و معامله نیست، خاطرنشان کرد: هر جا که پای منافع ملی ملت ایران در میان باشد، دستگاه دیپلماسی کشور بایستی با اقتدار و با تکیه بر رهنمودهای رهبر در مقابل زیاده‌خواهی غرب ایستادگی کند.

 


وی همچنین در پاسخ به این سؤال که اهداف عربستان سعودی در حمله به یمن چیست؟ اظهار داشت: آل‌سعود وارد جنگ نیابی علیه ملت مظلوم یمن شده است، به یقین همانطور که رهبری فرمودند؛ شکست در انتظار متجاوزان است و به زودی شاهد ذلت وهابیت و آل سعود در منطقه و جهان خواهیم بود.

 


حجت الاسلام زمانی با محکوم کردن حمله نظامی عربستان به مردم بی گناه یمن و ابراز تأسف از این تجاوز گفت: تجاوز عربستان به یمن ماجرایی بسیار اسفناک در دنیای اسلام است که باید هر چه سریع‌تر از طریق مذاکره پایان داده شود، سعودی ها باید دست از تجاوزگری و به خاک و خون کشیدن مردان، زنان و کودکان یمنی بردارند.

 


امام جمعه ملکان با اشاره به این‌که عاقبت ننگین و خفت‌بار متجاوزانی همچون هیتلر و صدام حسین در تاریخ باید عبرتی برای مقامات عربستان سعودی باشد، افزود: خوش رقصی آل‌سعود برای رژیم صهیونیستی که قاتل درجه یک کودکان فلسطینی شناخته می شود، نشان از اشتباه محاسباتی آنان در منطقه دارد./935/ت302/ب4

ارسال نظرات