۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۲۵۷۱۹۵

همایش بزرگ «مهدویت و غرب» در سمنان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ «مهدویت و غرب» با نگاه به نگرش اعتقادی غرب به مسأله مهدویت و تحرکات رسانه‌ای و چاره‌اندیشی جبهه کفر برای مقابله با واقعه ظهور، در سمنان برگزار شد.
رائفي پور در همايش مهدويت و غرب در سمنان مهدويت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، علی اکبر رائفی پور پژوهشگر و محقق صبح امروز در جمع شرکت‌‌کنندگان این همایش که در محل بیت الزهرا(س) سمنان برگزار شد با اشاره به اینکه دشمنان ما به این باور رسیده اند و قبول دارند که آخرالزمان وجود دارد، اظهار داشت: آنها به دنبال این هستند که اگر مهدی(عج) می آید پس باید در برابر ظهور او مقابله کرد و توانایی لازم را در این امر کسب کرد.

 

وی با بیان اینکه عقیده آخرالزمانی شیعی برای نخستین‌بار در  کل تاریخ، برای غرب مسجل و بسیار با اهمیت شده است، گفت: این موضوع آنقدر در دنیای غرب جلوه پیدا کرده است که عده ای حاضر شده اند که سرنوشت کشورشان را با آخرالزمان پیوند بزنند.  

 

ساخت تعداد کثیری از فیلم‌های رسانه‌های غربی با موضوع آخر الزمان

 

رائفی پور تصریح کرد: رسانه‌ها و کمپانی‌های فیلم‌سازی غربی تقریبا 15 سال است که بسیار بیش از گذشته با موضوع آخرالزمان فیلم می سازند، اینکه صاحبان رسانه‌های اسلام ستیز، دشمنان تشیع و صهیونیست‌ها به دنبال مبحث آخرالزمان هستند برای ما نکته کلیدی و حائز اهمیتی است.

 

وی با بیان اینکه صهیونیسم‌ها صرفا با عقاید دینی مسلمانان مشکل چندانی ندارند، اضافه کرد: آنها برسر مناسک دینی و حتی عزاداری‌ها و مناسبت‌های مذهبی مسلمانان با ما دشمنی نمی‌کنند بلکه عناد‌ورزی آنها با یک عقیده و تفکر اسلامی و شیعی است و آن اصل جدا نبودن دین از سیاست و لزوم تشکیل حکومت دینی است.

 

این محقق و پژوهشگر با اشاره به اینکه صهیونیسم‌ها به حاکمبت دینی اعتقادی ندارند و تنها عالم دینی دارند، خاطر‌نشان کرد: سابقه تاریخی آنها در این مورد گواه این حقیقت است که آنها یا اجازه ندادند پیامبری حاک شود و یا حاکمیت او را مداوم زیر سؤال بردند.

 

جنایات آل‌سعود در یمن یادآور کودک‌کُشی صهیونیست‌ها است

 

رائفی پور با بیان اینکه نسب آل سعود به آل یهود برمی گردد، گفت: تفکر یزید و یزیدیان در منطقه همچنان حاکم و زنده  است، آنها بچه کش بودند و نسبت به مردم مظلوم و بی دفاع آن زمان رحمی نداشتند و اکنون سعودی‌ها و صهیونیست‌ها هم این کار را انجام می‌دهند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی و اعتقادی با بیان اینکه اقدام آل‌سعود در یمن یادآور کودک‌کُشی صهیونیست‌ها است، تصریح کرد: ایران نمی تواند با یک رژیم کودک کش، متجاوز و ظالم مشکل نداشته باشد.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های گسترده گروه‌های تکفیری به ویژه داعش در منطقه با حمایت‌های غربی و عربی، اضافه کرد: هنگامی که سرکردگان داعش خود را لشگر مهدی(عج) معرفی می‌کنند، مسلما این تزویر دروغین از آنها خواسته شده و به‌وجود آمده‌اند تا چهره‌ای منفور و باطل از انتظار را نمایش دهند.

 

رائفی ‌پور با یادآوری برخی از بیانات امام خمینی(ره) در باب لزوم داشتن نگاهی مهدوی به کشور، تأکید کرد: در نگاه اسلام و عقیده شیعی همه ما در هر مسؤولیت و جایگاه نسبت به مسأله انتظار و فراهم کردن مقدمات ظهور مصلح وظیفه داریم و باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که هنگان ظهور در برابر مولایمان شرمنده نباشیم./977/پ202/ب4

ارسال نظرات