۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۲۵۷۲۲۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان:

رجب فرصت خودسازی و قدم نهادن در راه جلب رضایت الهی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان این‌که ماه رجب، فرصت مناسبی جهت تقویت روحیه معنوی است، گفت: رجب فرصت خودسازی و قدم نهادن در راه جلب رضایت الهی است.
حجت الاسلام مسعود صفي ياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام مسعود صفی یاری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان صبح امروز با حضور در مراسم گرامیداشت ماه مبارک رجب، پس از قرائت دعای توسل در نمازخانه اداره تبلیغات اسلامی، عنوان داشت: رجب ماه با فضیلتی است که می توان از برکات آن بهره های فراوانی برد.

 


حجت الاسلام صفی یاری در ادامه افزود: باید از این فرصت گرانبها برای خودسازی و رجوع به پروردگار بهره برد و رضایت کامل باری تعالی را جلب کرد.

 


وی افزود: ماه رجب به مانند خورشیدی تابان است که می توان از آن بهره برد، ماه رجب از ماه های بسیار با فضیلت در اسلام است که پیامبر اکرم(ص) بر انجام اعمال عبادی در آن تأکید بسیار کردند، صدقه دادن نیز در ماه رجب از ثواب بسیاری نزد خداوند برخوردار است.

 


مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: این ماه فرصت مناسبی است برای کسانی که تا به حال فرصت جبران اشتباهات خود را از دست داده اند و اکنون می توانند به سوی خودسازی و بازگشت به سوی حق تعالی قدم بردارند.

 


وی در پایان با اشاره به ایام ماه مبارک رجب به ویژه لیلة الرغائب عنوان داشت: این شبها، شبهای ویژه ای هستند که می توان خود را از لحاظ معنویت تقویت کرد و نباید در جهت خواسته های مادی قدم برداشت./967/پ203/ب4

ارسال نظرات