۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۲۵۷۴۰۱
عضو خبرگان رهبری:

دغدغه مسؤولان حل مشکلات مردم باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما مسؤولان مدیون مردم هستیم و باید دغدغه اصلی ‌مان حل مشکلات آنان باشد.
حجت الاسلام والمسلمين ديرباز

حجت‌الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار داشت: یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی در کنار رهبری و پیروی از دین مقدس اسلام، حمایت‌ها و همکاری‌های مردم فداکارمان است و انقلاب به یک معنا مدیون مردم است چراکه ملت با جان و دل برای پیروزی این انقلاب زحمت کشیدند.

 

وی افزود: امام خمینی(ره) می‌فرمودند؛ «مردم ولی نعمت ما هستند»، برای چنین مردمی در شرح وظیفه دولت مردها چند نکته را می‌توان بیان کرد.

 


حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز مسؤولان دولتی را به تلاش مضاعف دعوت و اضافه کرد: نخستین نکته‌ این است که مسؤولان و دولتمردان همیشه به این نکته توجه داشته باشند که ما مدیون مردم هستیم و مردم ولی نعمت ما هستند.

 


وی ادامه داد: توجه به این مسأله کمک می‌کند که ما همیشه هم دغدغه تعالی و پیشرفت جامعه را و هم دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشیم.

 


حجت الاسلام والمسلمین دیرباز خدمت به همه اقشار مردم را وظیفه اصلی دولت مردان خواند و تاکید کرد: نکته دومی که می‌شود گفت این است که اگر مسؤولان ما بخواهند در برابر خدمات و فداکاری‌های مردم انجام وظیفه‌ای بکنند، باید این کار بدون هیچ منتی باشد که از آن به خدمت بی‌منت تعبیر می‌کنند.

 


این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نقش مردم در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: همه ما مدیون مردم هستیم چون این مردم بودند که با خون دل خوردن و زندان رفتن و شکنجه شدن و مبارزه کردن عامل پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

 


این نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان تاکید کرد: مسؤولان باید دائما این مدیون بودن به مردم را مد نظر داشته باشند و خدمتی که به مردم می‌کنیم باید خدمتی بی‌منت و توأم با  صداقت و خوش‌رویی باشد./936/ت302/ب4

ارسال نظرات