۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۲۵۷۹۹۹
نماینده ولی فقیه در کردستان:

آل سعود با از بین بردن زیر ساخت‌های یمن، خلاف قوانین اسلام عمل می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: آل سعود با از بین بردن آثار تاریخی، فرهنگی و زیر ساخت های یمن، خلاف قانون اسلام عمل کرده و فرهنگ غنی گذشتگان را نابود می کند.
نماينده ولي فقيه در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کردستان پیش از ظهر امروز با حضور در همایش هورامان، انسان، طبیعت و زندگی در دانشگاه کردستان با اشاره به اهمیت حفاظت از محیط زیست عنوان داشت: در قرآن و دستورات دینی، بر تفکر در نظام هستی بسیار تأکید شده است، از این رو تفکر در جهان هستی و مخلوقات خداوند واجب و ضروری است و به درک عمیق تر انسان از قدرت خداوند متعال کمک می کند.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: انسان اشرف مخلوقات است و قدرت تسخیر مخلوقات را داشته و می تواند محیط اطرافش را مطابق میل خویش تغییر دهد اما این قدرت نباید سبب شود که انسان به خود مغرور شده و باعث نابودی آفریده های خداوند شود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی تصریح کرد: حفظ طبیعت فقط با حضور انسان در طبیعت میسر می شود، انسان ها باید خود را به طبیعت نزدیک تر کرده و با آن همرنگ شوند و ذکر طبیعت را بشنوند.

 

وی با اشاره به جنایات عربستان عنوان داشت: آل سعود با از بین بردن آثار تاریخی، فرهنگی و زیر ساخت های یمن، خلاف قانون اسلام عمل کرده و فرهنگ غنی گذشتگان را نابود می کند.

 

امام جمعه کردستان در پایان خاطرنشان کرد: کردستان با داشتن آثار تاریخی و طبیعت زیبا، ظرفیت فراوانی برای جذب گردشگر را دارد و امید است که بتوان از تمام ظرفیت های موجود در استان استفاده شود./967/پ203/ب4

ارسال نظرات