۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۲۵۸۷۸۴
مسؤول امور روحانیان نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

ولایت پذیری تنها راه پیروزی در مقابل هجمه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور روحانیان نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تنها راه پیروزی در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان ولایت پذیری و حرکت در مسیر گفتمان رهبری است.
ولايت پذيري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسین نوری، مسؤول امور روحانیان نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل، عصر امروز در مراسم یادواره شهدای بسیج فرهنگیان شهرستان خلخال، اظهار داشت: شهدا از بزرگ ترین خصوصیات یعنی ولایت‌پذیری برخوردار بودند.

 

وی افزود: دشمن‌شناسی از تأکیدات ارزشمند رهبر معظم انقلاب است و باید همچون شهدا با بصیرت در جامعه گام برداریم.

 

حجت الاسلام نوری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: هر کس در هر مقام، پست و جایگاهی باشد، اگر نتواند مدال ولایت مداری را کسب کند، نتیجه‌ای جز خسران ندارد.

 

مسؤول امور روحانیان نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به ضرورت شناختن دشمن، ادامه داد: باید با بصیرت و آگاهی دشمن‌شناس بوده و مکر و حیله های دشمن را بشناسیم.

 

حجت الاسلام نوری یاد و خاطره پنج شهید والامقام فرهنگی شهرستان خلخال را گرامی داشت و بر لزوم حفظ دستاورد شهدا تأکید کرد.

 

مسؤول امور روحانیان نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به جنایات آل سعود در یمن، خاطرنشان کرد: آل سعود با حمایت رژیم غاصب صهیونیست و آمریکا و با ادعای اسلام در صدد نابودی مسلمانان یمن است.

 

وی افزود: امروز راه مشخص است و رهبر معظم انقلاب با تدبیر و تیزبینی مسیر را مشخص کرده و جامعه امروز تنها با ولایت‌پذیری و حرکت در مسیر گفتمان رهبری پیروز می‌شود./937/پ202/ح

ارسال نظرات