۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۲۵۹۸۶۸
رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز خبر داد؛

فعالیت بیش از 100 تشکل دینی و فرهنگی در شهرستان الیگودرز

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز از فعالیت بیش از ۱۰۰ تشکل دینی و فرهنگی در شهرستان الیگودرز خبر داد و گفت: از این تعداد برای 80 هیأت مذهبی کد صادر شده است.
سازمان تبليغات اسلامي

حجت­الاسلام مصطفی عبدالهی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که بیش از 100 تشکل دینی و فرهنگی در این شهرستان فعال هستند، عنوان داشت: حضور و مشارکت این تشکل­ها در اجرای برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی بسیار مؤثر است.

 

وی افزود: این تشکل های دینی و فرهنگی در راستای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف، گفتمان‌های دینی، کارگاه‌های آموزشی، اجرای طرح‌های قرآنی و مسابقات فرهنگی، مذهبی و قرآنی فعالیت می کنند.

 

حجت­الاسلام عبدالهی با بیان این که تشکل دینی و فرهنگی در قالب هیأت مذهبی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی، انجمن‌های اسلامی و مؤسسه و مراکز قرآنی فعالیت می کنند، افزود: از این تعداد هیأت مذهبی، برای 80 هیأت مذهبی کد صادر شده است.

 

فعالیت 70 مبلغ در الیگودرز

 

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز در ادامه از فعالیت 70 مبلغ در طول سال در این شهرستان خبر داد و افزود: این تعداد مبلغ در طول سال به طور مستمر همراه با دیگر مبغان غیر بومی، در مناسبت های گونا گون فعالیت می کنند.

 

حجت­الاسلام عبدالهی تعمیق بخشیدن به باورهای دینی در جامعه را مهم ترین هدف اعزام مبلغان بیان کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای فعالیت مفید مبلغان در جامعه، اطلاعات آنان باید به روز باشد و برنامه­های فرهنگی و تبلیغی خود را متناسب با نیاز مخاطبان اجرا کنند./9459/ت303/ب4

ارسال نظرات