۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۲۶۰۶۵۵

پیکر آیت الله موحدی کرمانی در مشهد تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ پیکر آیت الله موحدی کرمانی با حضور گستره مردم و مسؤولان از مقابل مهدیه مشهد تشییع شد.
تسليت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از مشهد، پیکر آیت الله محمد مهدی موحدی کرمانی، پیش از ظهر امروز از مقابل مهدیه مشهد تا حرم رضوی تشییع و با قرائت نماز میت به امامت آیت الله علم الهدی در صحن مطهر جمهوری اسلامی به خاک سپرده شد.

 

 در این مراسم آیت الله محمد علی موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ حجت الاسلام سید حبیب الله حسنی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی، حسن امیری مقدم، فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی، عابدین عابدی مقدم، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و جمعی از اساتید حوزه و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

 

این گزارش حاکیست مراسم ارتحال ابوالشهیدین آیت الله موحدی کرمانی، عصر امروز در خیابان امام رضا(ع) و صبح فردا ساعت 7:30 دقیقه در معراج شهدای بلوار توس برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است آیت الله موحدی کرمانی شب گذشته در سن 88 سالگی بر اثر کهولت سن و ایست قلبی در بیمارستان امام حسین(ع) مشهد دار فانی را وداع گفت.

 

طلبه شهید علیرضا موحدی، پسر این عالم جلیل ‌القدر، در دفاع از سرحدات کشور در مقابل دشمن متجاوز بعثی سر از پای نمی ‌شناخت و با حضور تأثیرگذار در جبهه ‌های حق علیه باطل در سال 65 و در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمد./1310/پ203/ب5

ارسال نظرات