۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۲۶۰۷۷۴
مادر شهید احمدی روشن:

با پذیرش تعلیق ها به سلطه استکبار تن ندهیم

خبرگزاری رسا ـ مادر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: ما نه تنها در مقابل کشور خود بلکه در برابر تمامی ملت های اسلامی جهان وظیفه داریم؛ باید مراقب عزت و شرافت ملی خود باشیم و با پذیرش تعلیق های هسته ای به سلطه آمریکا و استکبار تن ندهیم.
شهداي هسته اي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش بزرگ «همدلی هسته ای در سایه عزت و اقتدار» با حضور حجت عبدالملکی، استاد دانشگاه امام صادق(ع)، فؤاد ایزدی، عضو هیأت علمی دانشگاه مطالعات جهان و نیز مادر شهید مصطفی احمدی روشن، عصر امروز در تالار ابن سینا مشهد برگزار شد.
 
صدیقه سالاری، مادر شهید مصطفی احمدی روشن در این همایش با بیان این که اشتغال شهید در سایت نطنز به دلیل شناخت واجب زمان خود بود، اظهار کرد: با توجه به این که رهبر معظم انقلاب نظر خاصی به سایت نطنز و فعالیت های آن به ویژه افزایش تعداد سانتروفیوژها داشتند، شهید احمدی روشن با وجود بازار کار متعدد برای اشتغال، نطنز را انتخاب کرد.
 
وی با ابراز خرسندی از این که جوانان کشور گوش به فرمان ولی فقیه و پیرو ایشان هستند، افزود: فشارها و تحریم نخواهد توانست ملت ایران را از توسعه و پیشرفت بازدارد چرا که تاکنون و با وجود اعمال فشارها،  ملت ایران بیشتر توسعه داشته، از جمله و مهم ترین آن دستیابی به فناوری هسته ای است.
 
مادر شهید احمدی روشن خاطرنشان کرد: اعلام موفقیت ایران در دستیابی به انرژی هسته ای روز مبارکی برای ایران بود و روزی که دوباره تعلیق ها پذیرفته شود با این که می توانستیم انجام ندهیم، روز نامبارکی برای کشور خواهد بود.
 
سالاری با اشاره به این که دشمن هرگز به فکر ما نیست و دلش برای ما نمی سوزد، ادامه داد: تاکنون که دو سال از آغاز دولت جدید می گذرد، مذاکرات زیادی انجام شده است در صورتی که ما می دانیم هرگز دشمن از اهداف خود کوتاه نمی آید و به نفع ما کاری انجام نخواهد داد.
 
وی با بیان این که چشم امید مسلمانان جهان به جمهوری اسلامی ایران است، تأکید کرد: باید مراقب عزت و شرافت ملی ایران بود چرا که ما، نه تنها در مقابل کشور خود بلکه در برابر تمامی ملت های اسلامی جهان وظیفه داریم و هزینه های زیادی دادیم و خون های زیادی را نثار کرده ایم پس هرگز نباید دوباره زیر سلطه آمریکا و استکبار برگردیم./844/پ202/ب5
ارسال نظرات