۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۲۶۰۸۷۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

بعثت پیامبر سرآغاز حفظ کرامت و ارزش های انسانی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: جهان امروز تشنه ناب سیره نبوی(ص) است و بعثت سرآغاز حفظ کرامت و ارزش های انسانی ست
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، ضمن تبریک فرا رسیدن بعثت نبی مکرم اسلام (ص) گفت: جهان امروز  تشنه ناب سیره نبوی (ص) است و بعثت سرآغاز کرامت و ارزش های انسانی ست.

 

وی با توجه به فرا رسیدن بعثت رسول اکرم (ص)  افزود: پیامبر گرامی اسلام مطابق روایات و منابع اسلامی گل سر سبد خلقت هستی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این‌که در مورد رسالت و نبوت ایشان خداوند در دورانی که به دوران جهل مشهور است خورشید پرفروغ پیامبر را به بشریت عرضه داشت، تصریح کرد: به این برکت بسیاری از جهالت و نادانی ها و  هویت انسانی بشر به انسان برگردانده شد.

 

حجت الاسلام شکریان تصریح کرد: بعثت پیامبر اکرم(ص) سرآغاز راهی شد تا انسان از شرک، بی عدالتی، تبعیض، جهل و فساد بیرون آمده و به سوی توحید، معنویت، عدالت و کرامت حرکت کند.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه بعثت را عیدی بزرگ و مهم در جهان اسلام برشمرد و گفت: عید مبعث روز همه برکات و زیبایی ها است و از جمله آثار بعثت پیامبر بزگوار اسلام (ص)، ظلمت شکنی و حاکم شدن اخلاق نیکو است چراکه عید مبعث دارای آثار و برکات بسیار و راه نجات و تعالی بشر است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان بعثت را در حقیقت سند واقعی و عید تاریخی بشریت دانست و خاطر نشان کرد: عامل اصلی بروز تفرقه در میان مذاهب اسلامی فتنه‌انگیزی دشمنان اسلام برای پیشبرد اهداف استعمارگرایانه است و امروز پیامبر اکرم(ص) منادی وحدت امت اسلامی و نقطه مشترک همه مسلمانان است و با توجه به شرایط بسیار حساس منطقه و جهان اسلام  همه در برابر کشورهای مظلوم و مسلمان منطقه مسئوول هستیم./950/پ/ت302/ب1

ارسال نظرات