۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۲۶۱۹۶۰

پذیرش سرباز طلبه پژوهشگر

خبرگزاری رسا ـ اتحادیه مؤسسات فرهنگی جهان اسلام در نظر دارد از میان طلاب حوزه علمیه قم سرباز پژوهشگر پذیرش کند.
اطلاعيه پذيرش سرباز طلبه پژوهشگر

به گزارش خبرگزاری رسا، اتحادیه مؤسسات فرهنگی جهان اسلام در نظر دارد از میان طلاب حوزه علمیه قم سرباز پژوهشگر پذیرش کند.

 

از شرایط پذیرش می توان به اتمام حداقل سطح دو حوزه همراه با اثر پژوهشی در موضوعات مورد نیاز(فارغ التحصیلان سطح 3 و 4 حوزه یا معادل دانشگاهی آن که رشته تحصیلی یا موضوع پایان نامه آنها در موضوعات مورد نیاز است، در اولویت هستند)، داشتن کارت سبز(دوره تکمیلی 45 روزه بسیج)، حداکثر سن 35 سال و قبولی در مصاحبه اشاره کرد.

 

موضوعات مورد نیاز پژوهشی این اتحادیه، علوم انسانی(سیاست گذاری فرهنگی، مدیریت راهبردی، مدیریت اسلامی، مدیریت فرهنگی، علوم سیاسی، جامعه شناسی و علوم  اجتماعی، مطالعات فرهنگ و تمدن اسلامی، تعلیم و تربیت و اخلاق اسلامی)، فقه و اصول(فقه تربیتی، فقه حکومتی، فقه و فرهنگ و ...) و کلام و فلسفه(کلام اجتماعی، حکمت عملی و...) است.

 

از مزایای گذراندن دوره سربازی در اتحادیه مؤسسات فرهنگی جهان اسلام، گذراندن دوره خدمت سربازی در فضای علمی پژوهشی و در شهر قم برای متقاضیان و امکان ادامه تحصیل و شرکت در دروس حوزوی و قابلیت انعطاف در زمان فعالیت موظفی پژوهشی به شمار می­رود.

 

علاقه­مندان می­توانند حداکثر تا سوم خردادماه برای نام نویسی اولیه به سایت اتحادیه مؤسسات فرهنگی جهان اسلام به نشانی اینترنتی www.unionislam.com مراجعه کرده و فرم ثبت نام را تکمیل کنند./822/ت303/ی

ارسال نظرات