۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۲۶۳۴۸۴

برپایی نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی در زاهدان

خبرگزاری رسا ـ دومین نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات و تولیدات اقتصاد مقاومتی، چهارشنبه ششم خرداد ماه در زاهدان برپا می‌شود.
اقتصاد مقاومتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، دومین نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات و تولیدات اقتصاد مقاومتی در زاهدان برپا می‌شود.

 

در این نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در 14 عرصه که مردم تسهیلات لازم را دریافت کرده و آموزش‌های لازم را از سوی سازمان بسیج سازندگی دیده‌اند، عرضه می‌شود.

 

در نمایشگاه عرصه محصولات اقتصاد مقاومتی که از چهارشنبه ششم خردادماه آغاز می‌شود، محصولاتی چون مرغ و تخم مرغ، عرضه بلدرچین و تخم بلدرچین، مواد خوراکی (کشک، رشته، ترشیجات و کلوچه) صنایع دستی، گوشت شتر، شترمرغ، داروهای گیاهی، خرما، موز و محصولات گلخانه‌ای، خشکبار، محصولات فرهنگی، عسل طبیعی و مشاوره اختصاصی اشتغال زایی و بازار یابی ارائه می شود.

 

در این نمایشگاه علاوه بر تولیدات و محصولات و صنایع تبدیلی 14غرفه محصولات ارگانیک و غیرارگانیک تولید بسیجیان استان و صنایع تبدیلی نمونه نیز وجود دارد که در صورت متقاضی بودن مردم جهت خرید هر دستگاه 30 تا 60 میلیون تومان وام قرض الحسنه چهار درصد تعلق می گیرد./831/پ203/ح

ارسال نظرات