۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۸
کد خبر: ۲۶۳۵۴۷
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله:

دشمن به دنبال القای ناکارآمدی مدیریت دینی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله گفت: دشمن به دنبال القای این است که مدیریت دینی مفید نیست و نمی تواند به همه نیاز ها پاسخ دهد، ازاین رو وظیفه ما تلاش برای تقویت کارآمدی نظام اسلامی است.
حجت الاسلام محمود دهقاني

حجت الاسلام محمود دهقانی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان،  با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب با انتخاب شعار سال تکلیف دولت و ملت را مشخص می کنند، گفت: شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» به معنای این است که دولت باید خدمتگزار مردم باشد و از منافع مردم در حوزه های مختلف دفاع کند.

 

وی افزود: ملت نیز باید از دولت دفاع کنند و دولت را خدمتگزار خود بدانند و تلاش کنند کشور با یک کار جمعی به خوبی اداره شود، از این رو همه باید در جهت وحدت و انسجام جامعه اسلامی تلاش کنند.

 

حجت الاسلام دهقانی با اشاره به این که اختلاف، تفرقه و ایجاد زمینه تخریب فعالیت نباید وجود داشته باشد، گفت: همه باید به صورت ید واحده در برابر دشمنی که به اهانت ما مشغول است و به دنبال تهدید منافع اسلام و مسلمانان است بایستیم.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله مردم ایران را عضو یک خانواده اسلامی دانست و تأکید کرد: همه باید دست در دست هم، با شناخت فرصت ها، تجمیع امکانات و مدیریت جهادی تلاش کنیم تا به نحو شایسته کشور را برای رسیدن به اهداف انقلاب کمک کنیم.

 

وی با اشاره به این که در رسیدن به اهداف انقلاب، مسؤولان نظام و جوانان کشور نقش بسزایی دارند و جوانان امروز کشور از جوانان صدراسلام چیزی کم ندارند، یادآور شد: جوانان کشور مؤمن، صالح و مجاهد هستند و می توانند با تمام وجود و با معرفت و معنویت به نیابت از شهدا در عرصه های مختلف حضور پیدا کنند تا موجب سربلندی کشور و رفاه و آسایش بیشتر جامعه شوند.

 

به گفته وی، مسؤولان نظام نباید از مردم غافل شوند، چرا که دولت استعداد و توانمندی خدمتگزاری ارزنده به مردم را دارد، از این رو با تعامل دولت و ملت و فرصت شناسی و تجمیع امکانات می توانیم قدم های مؤثری برای خدمت به جامعه اسلامی برداریم.

 

حجت الاسلام دهقانی با اشاره به این که در تعامل سازنده بین دولت و ملت باید کارآمدی نظام به اثبات برسد، گفت: دشمن به دنبال القای این است که مدیریت دینی مفید نیست و نمی تواند به همه نیاز ها پاسخ دهد، ازاین رو وظیفه ما تلاش برای تقویت کارآمدی نظام اسلامی است.

 

وی بهترین راه برای افزایش کارآمدی نظام را توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: با اعتماد به خدا و استفاده کارا از امکانات می توان از پس هر دشمنی برآمد.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله گفت: با عمل به شعار سال می توان یک دژ محکم در برابر دشمن ساخت و راه نفوذ و طمع ورزی آنها در کشور را بست تا بتوانیم به اهداف عالیه انقلاب دست پیدا کنیم./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات