۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۶۴۰۳۶

نشست‌های علمی کاربردی تبلیغ چهره به چهره بشیران جوان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ سلسله نشست‌های علمی کاربردی تبلیغ چهره به چهره بشیران جوان در ماه مبارک رمضان و ایام تابستان در نمازخانه دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم با حضور طلاب جوان برگزار شد.
بشيران جوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سلسله نشست‌های علمی کاربردی تبلیغ چهره به چهره بشیران جوان در ماه مبارک رمضان و ایام تابستان در نمازخانه دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم با حضور طلاب جوان برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست حجت الاسلام سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در جمع بشیران جوان گفت: تبلیغ چهره به چهره یکی از روش های تبلیغاتی بسیار مهم است که نقش تعیین کننده ای جامعه ایفا می کند.


وی با بیان این که یک مبلغ باید به دور از جریانات سیاسی باشد گفت: ما نباید با مخالفان و ایراد گیران نسبت به نظام، همراهی کنیم؛ باید منزلت نظام و دولت حفظ شود.


در ادامه این نشست حجت الاسلام حمید رضا ارباب سلیمانی، مشاور وزیر ارشاد با اشاره به روایتی از امام سجاد(ع) در رابطه با تبلیغ چهره به چهره گفت: این نشست و برخواست‏ها، دیدن چهره مومن عبادت است و تبلیغ چهره به چهره عبادت است.


وی با اشاره به شیوه تبلیغ پیامبر(ص) گفت: حضرت از روش های خصوصی در زمینه تبلیغ بسیار بهره می بردند و تاثیر فراوانی در امر مسلمان کردن عرب جاهلی داشت.


مشاور وزیر ارشاد تصریح کرد: پروفسور مولانا که از افتخارات کشور است در شنستی تبلیغ چهره به چهره را بالاترین و با ارزش ترین نوع تبلیغ اشاره کرد.


در پایان این نشست حجت الاسلام تقوی مربی روش های کلاسداری با ارائه بهتر برگزار شدن کلاس های کودک و نوجوان گفت: کلاس داری باید با مطالب نو و جدید ارائه شود تا خسته کننده نباشد و مطالب بیشتر در ذهن مخاطب جای بگیرید.


استاد حوزه علمیه افزود: روحانی باید از خدا بترسد و تا از معبود خود نترسد نمی تواند مردم را از خدا بترساند و این نشانه تقوا در روحانی است./978/پ202/ف

ارسال نظرات