۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۲۶۴۹۱۸

اجرای گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در کانون‌های مساجد استان اصفهان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، اجرای گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در حوزه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان را یکی از برنامه های ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان اعلام کرد.
حجت الاسلام رمضانعلي معتمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان امروز در گفت‌گو با خبرنگاران گفت: امسال با توجه به توسعه کمی و کیفی کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان اصفهان، برنامه های ویژه ای را برای امسال پیش بینی کرده ایم که یکی از این برنامه های ویژه، اجرای گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در حوزه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان است.

 

وی اجرای گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در حوزه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان را در راستای تحقق شعار ‹‹دولت و ملت، همدلی و همزبانی›› دانست و افزود:  این کار مهم برای نخستین بار در استان اصفهان به عنوان پایلوت انجام می شود تا در آینده به عنوان الگویی موفق در سطح کشور برگزار شود.

 

 

به گفته وی، اجرای گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در حوزه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان برای نخستین بار در سطح کشور برگزا می شود و تاکنون از سوی هیچ حوزه ای اجرا نشده است.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان یادآور شد: اجرای این طرح در مجلس شورای اسلامی مصوب شده و بودجه ای برای اجرای آن تخصیص داده شده است.

 

برگزاری جشنواره ملی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور حوزه قرآن، در استان اصفهان

حجت الاسلام معتمدی در ادامه از میزبانی جشنواره ملی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور حوزه قرآن در استان اصفهان خبرداد و یادآور شد: این جشنواره یک کار بسیار فاخری در حوزه کانون های فرهنگی هنری مساجد است که دو سال قبل استان خوزستان میزبان این جشنواره بوده است.

  

افزایش‌کتابخانه های استان اصفهان در سال جاری

وی همچنین از افزایش کتابخانه های استان اصفهان در سال جاری خبرداد و با اشاره به فعالیت یکهزار و یکصد کتابخانه در حوزه مساجد استان اصفهان گفت: امسال تعداد 50 باب کتابخانه به کتابخانه های مساجد استان اصفهان افزوده خواهد شد.

 

اجرای طرح رتبه بندی و سطح بندی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان یکی از اقدامات دیگر کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال جاری را، اجرای طرح رتبه بندی و سطح بندی کانون های فرهنگی هنری مساجد اعلام کرد و گفت: این طرح در دستور کار قرارداده شده است.

 

حجت الاسلام معتمدی یادآور شد: در حوزه های فرهنگی، هنری و آموزشی کانون های فرهنگی و هنری مساجد طرح های خوبی به تهران ارسال شده است که برخی از این طرح ها مصوب شده است، اما محوریت کار طرح های کانون محور است که  امسال مورد حمایت خواهند بود./1307/پ203/ب4

ارسال نظرات