۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۷
کد خبر: ۲۶۵۱۳۰
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر کاشان:

استکبار ستیزی در رأس تمامی مسائل سیاسی امام راحل بود

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به این که امام راحل آمریکا را شیطان بزرگ خطاب کرد و آن کشور را تهدیدی برای بشریت دانست، گفت: استکبار ستیزی در رأس تمامی مسایل سیاسی امام راحل بود و مردم با تبعیت از ایشان بر استکبار ستیزی تأکید دارند.
علي هاشمي طاهري

علی هاشمی طاهری، عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، با تسلیت سالروز رحلت امام راحل، گفت: درگذشت امام خمینی(ره) یک ضایعه عظیم برای دنیای اسلام و به ویژه جمهوری اسلامی ایران بود.

 

وی افزود: امام راحل یک شخصیت ناشناخته بوده است و ناشناخته باقی خواهد ماند، چرا که دارای خصوصیات معنوی و الهی متعددی بود.

 

هاشمی طاهری با اشاره به این که روحیه استکبار ستیزی در وجود امام راحل کاملا نمایان بود، گفت: امام راحل انقلاب را ایجاد کرد تا مظلومان و مستضعفان حکومت کنند، از این رو ضربه ای مهلک بر ریشه استکبار جهانی وارد کرد.

 

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به این که امام راحل آمریکا را شیطان بزرگ عنوان کرد و آن کشور را تهدیدی برای بشریت دانست، گفت: استکبار ستیزی در رأس تمامی مسایل سیاسی امام راحل بود و مردم با تبعیت از ایشان بر استکبار ستیزی تأکید دارند.

 

به گفته وی، در قرآن کریم سفارش شده است که به هیچ وجه به دشمنان خود اطمینان نکنید، از این رو رهبر معظم انقلاب نیز با ادامه دادن راه امام خمینی(ره) در سخنان اخیر خود فرمود که برای به نتیجه رسیدن باید در برابر اسلام تسلیم شد نه در برابر دشمن.

 

وی با اشاره به این که با تبعیت از دستورات اسلام و قرآن می توان در برابر دشمنان و استکبار جهانی پیروز شد، گفت: در طول 37 سال انقلاب اسلامی ایران دشمنان نظام و اسلام نتوانسته اند در برابر ایران اسلامی پیروز شوند و در ادامه نیز نخواهند توانست.

 

استکبار ستیزی به عنوان مهمترین آرمان انقلاب و امام از طرف برخی مسؤولان مغفول مانده است

هاشمی طاهری خوشحالی برخی مسؤولان از لبخند دشمنان را یادآور شد و گفت: دشمن همیشه به دنبال دشمنی کردن است، چرا که آمریکا با انقلاب و اسلام مخالف است و مذاکرات را نیز برای دست یابی به منافع استکباری و ناحق خود انجام می هد.

 

وی با اشاره به این که عزت و اعتبار انقلاب اسلامی ایران از اسلام و قرآن است، گفت: برخی مسؤولان در مراودات خود، وجود دشمن را فراموش می کنند، بنابراین نباید با دشمن صمیمی شد و اسرار نظام را در اختیار آن قرار داد.

 

به گفته وی، مردم باید به تبعیت امام راحل و رهبر معظم انقلاب از روحیه استکبار ستیزی برخوردار باشند، همان‌گونه که در طول انقلاب بر این آرمان پیا فشاری کرده اند و نیابد فراموش کرد که دشمن خِیر ما را نمی خواهد.

 

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان عمل به دستورات اسلام را رمز پیروزی در برابر دشمن دانست و گفت: استکبار ستیزی یکی از آرمان های اساسی انقلاب و امام است که از طرف برخی مسؤولان مغفول مانده است./1307/ت302/ح

ارسال نظرات