۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۷
کد خبر: ۲۶۵۳۰۴
امام جمعه شهرستان پاکدشت:

امام خمینی ملت ایران را از منجلاب طاغوت نجات داد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پاکدشت با بیان این‌که امام خمینی این ملت را از منجلاب طاغوت نجات داد، گفت: اگر امروز صبح و شب را هم خرج امام کنیم، جبران زحمات آن عالم بزرگوار نمی شود.
حجت الاسلام حسن لزومي امام جمعه شهرستان پاكدشت ارتحال ام حجت الاسلام حسن لزومي امام جمعه شهرستان پاكدشت ارتحال ام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت شب گذشته طی سخنانی در جمع زائران رهبر کبیر انقلاب اسلامی، ضمن خیر مقدم به ایشان سفر آنها را برای اسلام مهم ارزیابی کرد و گفت: شما عاشق امام هستید و ما هم عاشق شما، شما آمدید پابوس امام، ما هم آمدیم دست بوسی شما.

 

وی عشق امام را عامل اصلی سفر صدها کیلومتری این زائران دانست و افزود: احترام و تکریم زائران امام، افتخاری برای شهرستان پاکدشت است.

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان پاکدشت ادامه داد: میزبانی از زائران بنیانگذار انقلاب اسلامی، افتخاری هست که سالی یک بار نصیب شهروندان پاکدشتی می شود.

 

وی اذعان داشت: حاضرم در جمع این زائران که شمیم عطر رضوی از آنها استشمام می شود، خاک پای آنها را سرمه چشمان خود کنم.

 

حجت الاسلام لزومی مقارن شدن نیمه شعبان و ارتحال امام را بابرکت توصیف و تصریح کرد: "بی عشق خمینی، نتوان عاشق مهدی شد."

 

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی این ملت را از منجلاب طاغوت نجات داد، اگر امروز صبح و شب را هم خرج امام کنیم، جبران زحمات آن عالم بزرگوار نمی شود.

 

امام جمعه پاکدشت با یادآوری کلام تاریخی امام مبنی بر ترجیح پابرهنگان بر کاخ نشینان تأکید کرد: امروز زائران امام خمینی، حقیقتا مصداق بارز پابرهنگان مورد نظر بنیانگذار انقلاب اسلامی هستند.

 

گفتنی است نماز جماعت مغرب و عشا با حضور مسؤولان و زائران مرقد امام خمینی در دبیرستان زعیم بخش شریف آباد به امامت امام جمعه پاکدشت اقامه شد.

 

شایان ذکر است هرساله هزاران نفر از زائران خراسان جنوبی که برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی به تهران می آیند، یک روز را مهمان شهرستان پاکدشت می شوند./804/پ203/ب4

ارسال نظرات