۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۲۶۵۵۱۵
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

خدا به‌ دست مردم ایران مستکبران را از اوج به ذلت کشانده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که امروز به یُمن ایستادگی ایرانیان در جای ‌جای دنیا استکبارستیزی به راه افتاده است، ادامه داد: خدا به‌ دست مردم ایران مستکبران را از اوج به ذلت کشانده است.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه ‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد، اظهار داشت: در آیات پایانی سوره توبه همواره به شرک‌‌ستیزی سفارش شده که خدا به چندین بیان این مهم را از مؤمنان خواسته است.

 

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: ترس از دشمنان را خدا قبول نمی کند و این مورد را نشانه ضعف مسلمانان دانسته و از مؤمنان می‌‌خواهد تا در مقابل کفار و ترس از آن ‌ها به خدا اعتماد کنند.

 

این مقام مسؤول راه انداختن ایران ‌هراسی، شیعه ‌هراسی و متحد شدن علیه مسلمانان را راهی برای ترساندن مردم دانست و بیان داشت: در مقابل همه این ترفندها باید به خدا اعتماد کرد و هیچ ترسی به خود راه نداد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به خوار شدن دشمن در طی 36 سال پیروزی انقلاب اسلامی افزود: قدرت استکبار و آمریکای امروز دیگر مانند آمریکای قبل از انقلاب نیست و دیگر نمی ‌تواند مانند گذشته عربده‌کشی کند.

 

وی با بیان این که امروز به یُمن ایستادگی ایرانیان در جای ‌جای دنیا استکبارستیزی به راه افتاده است، ادامه داد: خدا به‌ دست مردم ایران مستکبران را از اوج به ذلت کشانده است.

 

نماینده‌ ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به دستگیری امام در سحرگاه 15 خرداد اشاره و افزود: به‌ دلیل عشق مردم به رهبری در آن زمان همه در جای ‌جای ایران از این واقعه مطلع شدند و در همه شهرها به‌ ویژه قم، ورامین و تهران تجمع‌ های عظیمی به ‌راه افتاد و در پی آن کشتار وحشیانه مردم به ‌دست رژیم پهلوی واقع شد که ننگی در دامن این رژیم بود.

 

این مقام مسؤول با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز گذشته در حرم امام راحل گفت: در این سخنرانی رهبر به هفت ویژگی امام اشاره کردند که آن هفت ویژگی شامل اثبات اسلام ناب، اعتماد به کمک الهی، اعتماد به مردم و نیروی مردم، حمایت جدی از مستضعفان، نفی اشرافی‌گری، اعتقاد به استقلال ملی و اعتقاد به وحدت امت اسلامی بودند که مورد تأکید رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفتند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به نگرانی رهبر انقلاب از تلاش برخی برای نمایاندن یک چهره لیبرالی از امام (ره) افزود: این افراد با این تعابیر تلاش می‌کنند نظرات خود را تحمیل کنند.

 

وی یکی دیگر از نگرانی‌های رهبری را تعامل دانست و تأکید کرد: ما در گذشته با همه کشورها تعامل داشته و در آینده هم این تعامل را خواهیم داشت اما تعامل ما غیرتمندانه و همراه با حفظ استقلال خواهد بود.

 

امام جمعه شهرکرد سازش با استکبار را نشانه تعامل مثبت با سایر کشورها ندانست و افزود: نشستن پای میز مذاکره و کوتاه آمدن از حقوق مردم ایران برای ایجاد لبخند رضایت بر لبان دشمن نشانه تعامل نیست و این امر از اصول ما خارج است./9457/پ202/ح

ارسال نظرات