۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۲۶۵۵۲۸

میهمانان ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی به حرم مطهر رضوی مشرف شدند

خبرگزاری رسا ـ 400 نفر از میهمانان و شخصیت های ویژه خارجی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با هماهنگی آستان قدس رضوی و استانداری خراسان رضوی به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شدند.
حرم رضوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سیدخلیل منبتی، معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: میهمانان و شخصیت­های ویژه مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز وارد مشهد و پس از زیارت مضجع شریف حضرت رضا(ع) و بازدید از موزه های آستان قدس رضوی، از خوان با برکت امام رضا(ع) در مهمان سرای حضرت متنعم شدند.

 

وی تصریح کرد: این گروه که بالغ بر 400 نفر از روزنامه­نگاران، پژوهشگران، اساتید دانشگاه و شخصیت­های فرهنگی و سیاسی مسلمان از کشورهای آمریکای لاتین، آسیای شرقی، شبه جزیره هند و استرالیا بودند اغلب برای اولین بار به حرم مطهر رضوی مشرف می­شدند.

 

منبتی خاطرنشان کرد: این گروه که همگی مسلمان بودند پس از ورود به صحن جامع رضوی و پذیرایی در رواق مبارکه کوثر به زیارت مضجع شریف امام رضا(ع) مشرف شدند و سپس از موزه­های فرش، تاریخ مشهد و حرم مطهر رضوی بازدید کردند.

 

گفتنی است این میهمانان که از بیش از 45 کشور جهان برای شرکت در مراسم سالگرد امام خمینی(ره) به ایران سفرکرده اند، پس از زیارت به کشورهای خود باز خواهند گشت./930/پ203/ب5

 

ارسال نظرات