۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۲۶۶۰۷۷
بیستم خرداد؛

گردهمایی ائمه جمعه مازندران برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران از برگزاری اجلاسیه ائمه جمعه استان بیستم خرداد در مرکز استان خبر داد.
گردهمايي روحانيت

حجت الاسلام محمد انتظاری، مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری از برگزاری اجلاسیه ائمه جمعه استان بیستم خرداد در مرکز استان خبر داد.

 

وی با بیان این که این گردهمایی به میزبانی استانداری مازندران برگزار می شود، افزود: حجت الاسلام والمسلمین تقوی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در این اجلاسیه سخنرانی خواهد کرد.

 

حجت الاسلام انتظاری با اشاره به این که  این همایش با عنوان تحقق شعار سال 94 که از سوی مقام معظم رهبری مزین به همدلی و همزبانی، دولت و ملت شده برگزار می شود، ادامه داد: علما و روحانیان همواره در صف مقدم تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و هستند.

 

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران با بیان این که این اجلاسیه نخستین گردهمایی ائمه جمعه استان در سال جدید است، خاطرنشان کرد: همه ساله چهار اجلاسیه ائمه جمعه سراسر مازندران با محوریت مسائل روز کشور برگزار می شود که اثرگذاری بسیار خوبی دارد.

 

وی بهره گیری از توان و ظرفیت ائمه محترم جمعه جهت  اجرای دقیق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای توسعه و پیشرفت کشور و استان را از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این اجلاسیه دانست و اظهار داشت: علاوه بر 43 نفر از ائمه جمعه سراسر مازندران، فرمانداران استان و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی معاون امور استانها شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز در این نشست حضور دارند.

 

حجت الاسلام انتظاری با بیان این که این اجلاسیه با دعوت آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و میزبانی استاندارمازندران این استان برگزار می شود، گفت: در پایان بخش اجلاسیه ائمه جمعه استان قطعنامه ای نیز پیرامون موضوعات مطروحه در گردهمایی نظیرفرهنگی، سیاسی، اجتماعی، مسایل عمرانی، کشاورزی، صنعتی، توریست، رفع بیکاری و ازدواج جوانان، مطالبات مشروح مردم و حضور پیش از مردم و به ویژه جوانان در نمازجمعه، صادر و قرائت خواهد شد.

 

گردهمایی منادیان وحدت و سربازان ولایت در ساری

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین از برگزاری گردهمایی علما، روحانیان و مبلغان استان در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این گردهمایی با عنوان  منادیان وحدت و سربازان ولایت پنج شنبه21خرداد با سخنرانی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برگزار می شود.

 

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران افزود: این گردهمایی همه ساله در آستانه فرارسیدن ماه رمضان ماه نزوه قرآن کریم از سوی آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار می شود.
 
حجت الاسلام انتظاری ادامه داد: گردهمایی علما و روحانیان مازندران روز پنج شنبه 21خرداد از ساعت نه صبح در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار می شود./950/ت302/ب1

ارسال نظرات