۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۲۶۶۸۵۹
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان:

تحقق شعار همدلی و هم‌زبانی موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان گفت: تحقق شعار همدلی و هم‌زبانی موجب خنثی شدن توطئه دشمنان می‌شود، چرا که امروز دشمن با استفاده از 170 شبکه ماهواره‌ای و ده‌ها میلیون صفحه مجازی به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت است.
حجت الاسلام سيد جواد حيدري طبايي

حجت‌الاسلام سید جواد حیدری طبایی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که ولایت، رهبری، مرجعیت و پشتوانه مردمی از ارکان نظام است، گفت: همه شعارهای انتخاب شده از سوی رهبر معظم انقلاب برای سال های گذشته راه گشا بوده است.

 

وی افزود: دشمنان نظام از هیچ روشی برای مقابله با ایران اسلامی دریغ نمی‌کنند و امروز نیز از طریق رسانه‌ها و جنگ نرم به دنبال ایجاد شکاف بین دولت و ملت هستند.

 

حجت الاسلام حیدری طبایی با اشاره به این که بین مردم و ملت باید همدلی و هم‌زبانی باشد، گفت: مسؤولان باید خود را خادم مردم و مردم را ولی نعمت خود بدانند، چرا که امام راحل می‌فرماید اگر به من خدمت‌گزار بگویید بهتر است تا رهبر بگویید.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان با تأکید بر این که مسؤولان خود را ولی نعمت ندانند، بلکه نوکر و خدمت‌گزار مردم بدانند، گفت: پست و مقام های زودگذر را مردم به مسؤولان تفویض کرده اند.

 

به گفته وی، تحقق شعار همدلی و هم‌زبانی موجب خنثی شدن توطئه دشمنان می‌شود، چرا که امروز دشمن با استفاده از 170 شبکه ماهواره‌ای و ده‌ها میلیون صفحه مجازی به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت است.

 

وی با اشاره به این که مردم در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران پشتوانه نظام بوده اند، گفت: بر عملکرد مسؤولان باید نظارت وجود داشته باشد، چرا که نظارت دقیق و منصفانه از اتفاقات تلخی که زیبنده نظام نیست جلوگیری می‌کند.

 

حجت‌الاسلام حیدری طبایی با اشاره به این که دیوان محاسبات و مجلس باید در نظارت خود بیشتر کوشا باشند، گفت: امیدواریم مسؤولان در درجه اول به شعار سال پایبند باشند و مردم هم به تبع از آن مانند خلق صحنه های تاریخی در انتخابات و مناسبت های ملی و مذهبی، پشتوانه حکومت خواهند بود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان با تأکید بر این که همراهی دولت و ملت باید از دل باشد نه از روی زبان، گفت: با وجود همدلی، تحریم‌های شدیدتر از تحریم‌های موجود نیز نخواهد توانست آسیبی به مملکت برساند./1307/ت302/ح

ارسال نظرات