۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۲۶۶۸۶۳

پیام تسلیت آیت الله دری نجف آبادی به مناسبت درگذشت آیت الله آصفی

خبرگزاری رسا ـ آیت‌ الله قربانعلی دری نجف آبادی، در پیامی ارتحال آیت الله آصفی نماینده رهبر معظم انقلاب در نجف اشرف را به حضرت آیت الله خامنه ای تسلیت گفت.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌ الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در پیامی ارتحال آیت الله آصفی نماینده رهبر معظم انقلاب در نجف اشرف را به حضرت آیت الله خامنه ای تسلیت گفت.

 

متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسمه تعالی

 

محضر مبارک مرجع عالیقدر آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی

سلام علیکم و رحمه الله

 

ارتحال عالم فرزانه، فقیه مجاهد، زاهد و وارسته، نویسنده سختکوش و پرتلاش، مرحوم آیت الله حاج شیخ مهدی آصفی (رض) که عمر پربرکت خویش را در جهت خدمت به اسلام و قرآن و اهل البیت (ع) مصروف نمودند و منشأ آثار و زحمات و برکات فراوان علمی، اخلاقی و عملی بودند و در این راه مقدس رنج های فراوان تحمل نمودند، خدمت حضرت بقیه الله (عج)، نایب برحق آن بزرگوار و مراجع عالیقدر و حوز ه های علمیه نجف اشرف و قم، دوستداران و شاگردان و ارادتمندان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و حشر با شهدای بزرگ اسلام و برای بازماندگان و بیت شریف ایشان صبر و اجر و حسن توفیق و برای حضرتعالی طول عمر و شرح صدر و سلامت و برای نظام اسلامی سربلندی و پیروزی و برای مراجع عالیقدر و حوزه های علمیه خیر و برکت و سلامت و سربلندی مسئلت می نمایم.

 

خداوند آن رحیل الی الله را در زمره اصحاب امیر المؤمنین (ع) و شهدای 15 خرداد و امام راحل (ره) محشور فرماید و زحمات و خدمات خالصانه آن مرحوم را ذخیره آخرت و مایه پیروزی اسلام و قرآن و ملت مظلوم عراق و ملت های مسلمان آن منطقه قرار دهد. انشاءالله تعالی./842/د102/ب4

 

ادام الله ظلالکم

بمنه و کرمه

دری نجف آبادی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

و امام جمعه اراک

ارسال نظرات