۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۴
کد خبر: ۲۶۷۸۰۱
رییس دانشکده علوم قرآنی آمل:

ترویج فرهنگ قرآنی زمینه ساز تعالی و سعادت جامعه بشری است

خبرگزاری رسا ـ رییس دانشکده علوم قرآنی آمل با تاکید بر این که ترویج فرهنگ قرآنی زمینه ساز تعالی و سعادت جامعه بشری می شود، گفت: باید از ظرفیت های خیرین استفاده شود تا بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ قرآنی قدم برداشته که ثمرات و برکات بسیاری دارد.
رييس دانشکده علوم قرآني آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمود ابوترابی، رییس دانشکده علوم قرآنی آمل، امشب در نخستین همایش قرآن یاوران که در دانشکده علوم قرآنی آمل برگزار شد با بیان این که در قرآن کریم کلمه طیبه تشبیه به شجره طیبه شده است، گفت: رزمندگان ما با خون های خود زمینه تعالی و تقویت شجره طیبه نظام اسلامی را فراهم کردند.


وی تصریح کرد: شهدا در مسیر تحکیم و ترویج ارزش های نظام مقدس اسلامی گام برداشته و برای همیشه ماندگار و جاویدان شدند.


حجت الاسلام ابوترابی افزود: کسانی که در امور خیریه فعالیت دارند حرکت در مسیر تحقق شجره طیبه است که برکات و ثمرات گرانقدری دارد.


رییس دانشکده علوم قرآنی آمل با بیان این که خیرین ما خوش درخشیده که در همین مسیر بنیاد خیرین حامی دانشکده علوم قرآنی آمل راه اندازی شده است، تصریح کرد: با ایجاد این بنیاد از اوایل اسفند سال گذشته شاهد ثمرات آن در عمل هستیم.


وی با اشاره به این که خیریه عاشقانه و با همه مشغله های خود در این عرصه فعال هستند، گفت: برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای بنیاد خیرین حامی دانشکده علوم قرآنی آمل مطرح شده است تا بتوانیم برای ترویج فرهنگ قرآنی گام برداریم.


حجت الاسلام ابوترابی با تاکید بر این که ترویج فرهنگ قرآنی زمینه ساز تعالی و سعادت جامعه بشری می شود، بیان داشت: باید از ظرفیت های خیرین استفاده شود تا بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ قرآنی قدم برداشته که ثمرات و برکات بسیاری دارد.


حجت الاسلام علی اکبر احمدی راد، رییس هیأت امنای بنیاد خیرین حامی دانشکده علوم قرآنی آمل با بیان این که برگزاری این مراسم با حضور جمعی از پیروان راستین قرآن در آستانه ماه مبارک رمضان تقارن مبارکی است، گفت: قرآن کریم نیز در ماه مبارک رمضان نازل شده است.


وی با اشاره به این که دانشکده علوم قرآنی آمل 20 سال قبل با کمک دکتر علی لاریجانی وزیر ارشاد وقت و رییس حج و اوقاف تحت اشراف آیت الله جوادی آملی ایجاد شده است، بیان داشت: این دانشکده سه استان مازندران، گیلان و گلستان را تحت پوشش خود قرار می دهد.


حجت الاسلام احمدی راد با تاکید بر این که 200 دانشجو در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشکده فعالیت دارند، افزود: رشد کمی و کیفی این مرکز فراتر از امکانات موجود بوده که نیازمند یاری مردم قرآن دوست این دیار است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات