۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۲۶۹۲۱۴

پذیرش 35 طلبه جدیدالورود در مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با اشاره به آغاز دوره مصاحبه مدارس علمیه در جهت پذیرش طلاب جدیدالورود، گفت: پس از انجام مصاحبه 35 طلبه پذیرفته می شوند.
طلاب

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: از بین داوطلبانی که نمره قبولی را در آزمون کتبی کسب کرده اند، در سال تحصیلی جدید 35 طلبه پذیرفته می شود.

 

وی با اشاره به این که تعداد شرکت کنندگان در آزمون ورودی حوزه های علمیه لرستان افزود: از بین متقاضیان 80 نفر در مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد موفق به کسب نمره قبولی شده اند.

 

حجت الاسلام با اشاره به این که مصاحبه ورودی داوطلبان مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد آغاز شده است، عنوان داشت: تا پایان هفته آینده این 80 نفر در دوره مصاحبه ورودی شرکت می کنند.

 

وی با اشاره به این که مصاحبه ورودی متقاضیان با حضور ناظران مرکز مدیریت برگزار می شود، خاطرنشان کرد: انجام مصاحبه امری مناسب در جهت جذب طلبه های توانمند است.

 

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با بیان این که در انجام مصاحبه اخلاق، رفتار، اطلاعات فردی و عمومی و میزان علاقه مندی متقاضیان سنجیده می شود، تصریح کرد: مهم ترین هدف برگزاری این دوره های مصاحبه جلوگیری از بروز مشکلات علمی و اخلاقی طلاب در مدارس است.

 

وی در ادامه  گزینش داوطلبان را امری بسیار مهم در موفقیت و تربیت طلاب توانمند دانست و خاطرنشان کرد: طلبه ای که از ابتدا استعداد داشته باشد به خوبی می توان استعداد آنان را شکوفا کرد.

 

حجت الاسلام شمسی فر در ادامه افزود: پس از ما ه مبارک رمضان پذیرفته شدگان در دوره یک ماهه اختبار و تثبیت شرکت خواهند کرد.

 

فعالیت تبلیغی بیش از 15 طلبه مدرسه علمیه صادقیه در مساجد خرم آباد

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب این مدرسه یادآور شد: در ماه مبارک رمضان بیش از 15 طلبه در این مدرسه که ملبس به لباس روحانیت شده اند، در مساجد و ادارات خرم آباد مشغول تبلیغ هستند./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات