۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۲۶۹۳۸۸

شرکت 135 دانش‌آموز در طرح نشاط معنوی امامزاده علی بن جعفر

خبرگزاری رسا ـ مسؤول فرهنگی آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) گفت: 135 دانش‌آموز دختر و پسر در کلاس‌های طرح نشاط معنوی این بقعه متبرکه شرکت کرده‌اند.
طرح نشاط معنوي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام سید محمدرضا حسینی صدر با اشاره به اجرای طرح‌ نشاط معنوی در آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) در تابستان امسال اظهار داشت: کلاس‌های مربوط به این طرح از روز شنبه این هفته شروع شده‌اند و 135 نفر در آنها شرکت دارند.
 
وی افزود: در این بین 65 نفر از کسانی که در طرح نشاط معنوی این بقعه متبرکه ثبت نام کرده‌‌اند از میان دختران هستند.
مسئول فرهنگی آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) با بیان اینکه متن درسی تدوین شده توسط معاونت فرهنگی سازمان اوقاف در این کلاس‌ها تدریس می‌شوند گفت: همچنین برنامه‌های تفریحی همچون اردوهای یک و چند روزه در کنار کلاس‌های ورزشی مانند فوتسال، والیبال و شنا برای دانش‌آموزان شرکت‌کننده تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: در نظر داریم در انتهای دوره برترین‌های کلاس‌ها را در هر دو بخش خواهران و برادران به اردوی دو روزه استان اصفهان اعزام کنیم.

حسینی صدر خاطرنشان کرد: سه نفر مربی خانم و دو نفر مبلغ آقا، کار تدریس و اداره کلاس‌ها را در این طرح بر عهده دارند.

مسئول فرهنگی آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و اجرای طرح ضیافت الهی در سراسر کشور عنوان داشت: در این راستا هر روز بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، جلسات بیان احکامو تفسیر سوره مبارکه «یس» در این بقعه متبرکه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ترتیل‌خوانی یک جزء قرآن با حضور قاریان برجسته استان قم از دیگر بخش‌های این طرح بعد از اقامه نماز ظهر و عصر است همچنین هر شب بعد از نماز مغرب و عشا، سفره افطار برای نمازگزاران گسترده می‌شود./1325/د102/س

 

ارسال نظرات