۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۲۷۰۰۴۹
امام جمعه پردیسان:

آمریکا از حامیان اصلی تروریست در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پردیسان گفت: آمریکا خود تروریست را در منطقه به وجود آورده و از آنها حمایت می‌کند اما سخن از مبارزه با تروریست می‌زند.
سيدصمصام الدين قوامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی امام جمعه پردیسان در نماز جمعه این هفته با اشاره به ترور رهبر معظم انقلاب در 6 تیرماه سال 60 و ناکام ماندن منافقین از این حادثه گفت: برنامه منافقین به سرانجام نرسید و رهبر معظم انقلاب از این حادثه جان سالم به در بردند و این واقعه با شهادت شهید بهشتی زمان زیادی را طی نکرد و منافقین به ترور شهید بهشتی رو آوردند.

 

امام جمعه پردیسان با بیان این که شهید بهشتی یک خدمت گزار به معنای واقعی کلمه بود ابراز داشت: ایشان شیفته خدمت و از تشنگان قدرت بیزار بود و سیاستمدران دنیا طلب باید این کلام را آویزه گوش خود بکنند.

 

وی به کلام شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: این شهید خدمتگذار می فرمود حزب همانند یک معبد است و امام و پیروی از امام همانند خار در چشم دشمنان است.

 

حجت الاسلام و المسلمین قوامی با اشاره به جرم شهید بهشتی از منظر منافقین خاطرنشان کرد: شهید بهشتی قانون اساسی را تهیه و تدوین کرد و این در ذهن منافقین جرم تلقی می شد و او را به شهادت رساندند.

 

امام جمعه پردیسان در ادامه به واقعه هفتم تیر اشاره کرد و گفت: در واقعه هفتم تیر 120 مسؤول به شهادت رسیدند و این نشان از قانون گرا بودن مجلس آن موقع بود و با شهادت این قشر زیاد از مسؤولان،‌ این کشور امام زمان به کار خود ادامه داد و در برابر دشمنان به پیروزی رسید.

 

وی در ادامه به جنگ هایی که آمریکا در منطقه به راه انداخت اشاره و ابراز داشت: جنگ نیابتی که بوش پدر و پسر به راه انداختند و اوباما با سیاست خود داعش را با درآمد عربستان تاسیس کرد و این هیولای در حال نابود شدن است و از بین خواهد رفت.

 

حجت الاسلام والمسلمین قوامی گفت: از زمانی که داعش تاسیس شد 5 زندانی از القاعده در ابوقریب آزاد شدند و امروز به جنایت‌های خود ادامه می دهند.

 

امام جمعه پردیسان به تروریست و پیدایش آن اشاره کرد و عنوان داشت: آمریکا خود تروریست را در منطقه به وجود می آورد و بعد از آن دم از ضد تروریست می زند و تروریست کسانی هستند که با ریش بلند و لباس های سیاه به خاور میانه می آیند و مورد حمایت قرار می گیرند و به امید خدا اینان از بین خواهند رفت./978/پ201/ب4

ارسال نظرات